15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
av min mave! + skidt. {{forumTopicSubject}}
Piger, nu er jeg nødt til at høre jer ad!
Jeg er jo førstegangs gravid, og ved jo ingenting. Jeg vil selvfølgelig ikke virke for pylret.
I eftermiddags sidder jeg ved min computer, hvor jeg pludselig får det rigtig skidt. Bliver svimmel og føler det sortner for mine øjne. Samme tid med får jeg ondt i maven, og ekstremt ondt oppe ved ribbenene. Det føles ærlig talt som om lille pigen ikke kan være der, ligeså snart jeg sidder op eller bøjer mig og sådan?! Bare at ligge på siden med to hovedpuder er nok lidt at jeg bøjer for meget.
Jeg går ind i sengen og smider mig lidt. Drikker en masse vand, og falder langt om længe i søvn.
Nu har jeg det så bedre, men jeg føler stadig hun ikke kan være der.
Jeg har fået afvide hun er i den lille ende, ikke for lille - men bestemt ikke stor. Skønnet til 1200 g i uge 28+.
Kan det virkelig allerede være hende som presser, eller er der noget helt galt? Og bør jeg være bekymret.
Hun har mærket lidt på sig, men jeg mærker hende ikke særlig kraftigt de her dage.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Min lille dreng blev også skønnet til 1200 g i uge 28 og hun sagde han var hel perfekt, så undre mig lidt over du har fået andet afvide .. Man kan jo ikk lade vær med at tænke og spekulere hele tiden ..
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Men rart at vide du også har det sådan nogle gange.
Synes jo bare det er vildt når hun ikke er så stor endnu. Og det er bare SÅ ubehageligt. Jeg kan kun ligge på ryggen helt strakt hvis det ikke skal gøre ondt.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
3630 ved fødsel og 55cm xD
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Det er også super ubehageligt Mette .. Og tror faktisk også at mit startede i uge 28 .. Så tror 'desværre' det er noget vi kan regne med at fortsætter
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Grunden til jeg blev bekymret var at jeg troede ikke hun allerede kunne trykke sådan, så stor er hun jo ikke endnu
av min mave! + skidt.