{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Nu kommer det tæt på... {{forumTopicSubject}}

Min veninde havde termin d. 17 september, ligepræcis en måned før mig og hun fødte igår en smuk og velskabt lille dreng.

Er enormt glad på hendes vegne, men også lidt misundelig da jeg jo også gerne snart vil møde vores lille prins..

I nat drømte jeg at vandet gik mens jeg sov og den sidste uge har jeg mere eller mindre drømt om fødsler...

Er der andre end mig der bare er ved at være utålmodige og trætte af at vente..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu kommer det tæt på...
  • #1   11. sep 2011 Tillykke med hendes lille dreng smiley vildt det kommer så tæt på nu..
    Men tænk dig.. 6 uger så har vi sikkert også vores drenge i armene.. smiley

Er da lidt utålmodig snart men ja ELSKER at være gravid trods generne så han må da gerne blive derinde de par uger endnu smiley

Så kan sagtens vente men er samtidig utålmodig smiley

• #3   11. sep 2011 smiley Jeg er tilgengæld lidt modsat. Jeg elsker tanken om at vi snart skal have vores lille dreng og jeg glæder mig som en vanvittig til det.
    Men jeg elsker ikke at være gravid. Jeg hader den opmærksomhed der er omkring det og jeg hader at alle hele tiden skal spørge ind til det og at alle føler de skal være en del af det hele...

• #6   11. sep 2011 HUSK AT NYDE den sidste tid.
    Jeg kunne ikke vente med at få min prins ud, fra jeg var ce i uge 34. Men det ærger jeg mig over nu. Jeg glemte at nyde den sidste tid, på trods at smerter, højt blodtryk, svangerforgiftning og bl.

Kunne jeg bare gøre det om, så gjorde jeg det.

• #7   11. sep 2011 Jeg glæder mig helt ufatteligt og har næsten ikke noget tålmodighed tilbage.. smiley Så du er ikke den eneste der ikke kan vente mere Helene.. Vil bare så gerne have min pige ud, så jeg kan se og røre ved hende.. smiley smiley

• #8   11. sep 2011 uhh ha savnede maven så meget første gang dog ikke denne gang hehe.. kan godt forstå i glæder jer, bedste råd er nyd at i kan sove når i har lyst, selvom jeg godt ved man sover ad H.....S til hehe... men nyd de sidste par uger for lige om snart har i hænderne fyldte og kan amme i døgn drift hehe...

Kommentér på:
Nu kommer det tæt på...

Annonce