{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

har kontaktet lægen {{forumTopicSubject}}

idag han mente ikke at det ville være nødvendigt at henvise mig til ekstra scanninger eller undersøgelse, hvilket jeg faktisk er meget meget ked af... og det går mig på, fortalte ham jeg havde det dårligt med de tal, men han sagde jeg ikke skulle være nervøs.. og bla bla bla... men hva det er jeg og sådan er det, men han ville ikke hjælpe mig... synes faktisk det er noget svineri.. han burde hjælpe mig, og dem på sygehsuet sagde jeg bare skulle ringe til lægen hvis jeg var utryk, men hva fanden hjælper det.. han sagde jeg kunne jo betale mig fra det hos en privart klinik.. men hvem siger jeg lige har rod til det pt? er bare mega sur...

for dem der ikke var med i samtalen igår kan i se linket her.. http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5811

lovede lige nogle at fortælle hva lægen sagde.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har kontaktet lægen
Kommentér på:
har kontaktet lægen

Annonce