{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tidligt og hvordan??
  • #1   1. okt 2008 Det kan godt være baby du mærkede. Det er meget forskellige fra person til person hvornår de mærker baby første gang. Ved f.eks mig så ligger moderkagen foran, altså som en stødpude og derfor har jeg mærket det lidt senere end andre.

• #2   1. okt 2008 Jeg mærkede mandag aften da jeg sad i sofaen en masse små bobler sprænge i min mave. Det samme mærkede jeg onsdag og torsdag i sidste uge - bare ikke nær så kraftigt. Det har alle gange været hvor jeg har har presset på maven, enten ved at ligge på den, eller sidde meget bøjet.

• #3   1. okt 2008 jeg mærkede liv første gang da jeg var 20+3 om aftenen da jeg ikke kunne sove :o) Det føltes som om en prikkede ganske forsigtigt inde i maven, efetrfulgt at en masse bobler.. Dagene efter kom der mere og mere liv og nu kan jeg sagtens mærke ham den lille derinde *s* Min kæreste har faktisk også mærket ham nogle enkelte gange.

Hilsen Ina 21+4

• #4   1. okt 2008 Jeg mærkede liv allerede da jeg var ca 14 uger henne :0)... masse af bobler inde i maven helt fantastisk!!!! Jeg er første gangs fødende og i dag er jeg 26 uger henne og mærker ham meget tydeligt og det er skønt :0)

• #5   1. okt 2008 mine første spark kom i uge 20... først var jeg ikke sikker på det var det, men dagen efter var han helt vild og så var jeg ikke i tvivl

• #6   1. okt 2008 jeg mener jeg var 18+1 da jeg første gang mærkede liv hvor jeg slet ikk var i tvivl.

• #7   1. okt 2008 jeg mærkede michela i uge 17 som små bobler eller sådan noget.

• #8   2. okt 2008 tror jeg var i uge 17.

men omkring uge 18 er der mange plejer at starte med at mærke og forvente at hvis de ikke har mærket det er det lige om hjørnet.

hvis det er nu du har følt noget du ikke ved om er liv passer det perfekt med tiden så det har sikkert været den lille ja.
    var også meget i tvivl og troede ikke helt at det var den lille.. det var sikkert luft i maven, eller tarmene eller et eller andet andet. men det var godt nok den lille.
    når man læser om graviditet nu omkring uge 18 bliver det også nævnt en del mht til at mærke liv der, der kommer det meget på tale så det passer fint med at det har været det du har mærket. Også selvom der kan gå en del tid inden du mærker det igen. der gik en del tid inden jeg mærkede igen og så mærkede jeg det to dage i træk og så gik der nogen tid igen. nu mærker jeg det hver dag 21+5 så det gik pludselig hurtigere og hurtigere med at mærke det. for en uge siden mærkede jeg det feks ikke så ofte som nu en uge efter, og ligeså ugen før

• #9   2. okt 2008 jeg mærkede noget jeg vil beskrive som bobler allerede i uge 11.... få uger senere et lille bitte spark "det føltes som når en kat er gravid med killinger og man så kan mærke killingerne sparke" bare inden i smiley
    og har mærket den lille hverdag siden midten af uge 16 :o)

Kommentér på:
Hvor tidligt og hvordan??

Annonce