{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.432 visninger | Oprettet:

Julie S
Julie S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

HJÆLP mig piger (faderskabstest) {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort så var jeg sammen med en fyr da mig og min kæreste gik fra hinanden, en mdr senere finder jeg sammen med min kæreste igen og finder så ud af jeg er gravid.
Jeg var ca sammen med ham fyren d. 15. Maj. Jeg får mens d. 11 juni det vare ca. 5 dage. (hvad jeg tror er menstrusion). Finder sammen med min kæreste igen d. 20 juni og d. 7. Juli tester jeg gravid med en test fra clear blue der kan vise positiv 4 dage før forventet mens. Jeg tog en test omkring d. 22 juni og den var negativ. Er der chance for jeg bare har pletblødt og det er ham fyren der er far til mit barn? eller kan det kun være min kæreste? Puh det er rodet og tager meget af min energi, håber i kan hjælpe mig lidt. skal til nf tirsdag hvor jeg gerne skulle være omkring 12+ , men tænk nu hvis min kæreste tager med og så jeg faktisk er 4 uger længere henne end jeg selv tror :s.. puha!... skal også lige siges jeg fik en tidlig scanning da jeg var omkring 6 uger henne og hun sagde terminen passede med det jeg selv troede + når lægen har mærket har hun sagt det passer med min egen vudering men hvor sikkert er det??
Kan man tage en faderskabstest nu inden barnet er født og uden faderen behøver vide det?? håber i kan hjælpe mig, er meget bekymret og er virkelig flov over at være i tvivl!.. er selvfølgelig ret sikker på min kæreste er faren men vil lige høre jeres vudering.
min kæreste ved intet om dette, da han ikke ved jeg var sammen med en fyr da vi ikke var sammen i 4 mdr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP mig piger (faderskabstest)
  • #3   4. sep 2011 Af hvad jeg lige kan regne ud så er du blevet gravid sidste uge i juni/ første uge i juli smiley

Og hvis du har været til tidlig scanning kan du nok godt regne med du er så langt henne smiley

• #4   4. sep 2011 ikke for at bekymre dig, men jeg var til tidligscanning, fordi der var mistanke om jeg havde tabt barnet.... Der sagde de jeg var 5-6 uger henne... da jeg så kom til NF 13+1, der viste det sig jeg rent faktisk var 15+1, altså 14 dage længere henne....
    Så trods jeg var tiol tidlig scanning, så tog de alligevel fejl....

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#5   4. sep 2011 Der er nok ikke så meget andet og gøre end og vente til nf og få fastsat præcis termin.. kan nok ik gøre så meget andet end og krydse fingre for min tidlig scanning var præcis!.. suk.......

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#6   4. sep 2011 ja men synes bar efter hvad jeg har læst mig til så er de tidlige scanninger ret præcise, da fostre vokser lige hurtigt indtil uge 12?.. altså så de kan sige det med 2 dage + - ? uanset hvad så kan hun vel ikke ha' målt en mdr forkert? :s..

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#7   4. sep 2011 Jeg synes det er for sent og sige det til ham nu, da jeg hele tiden har været sikker på det var ham der var faren da jeg jo havde haft mens og lige efter testet negativ + tidlig scanningen passede med egen vudering. og hvis terminen passer til NF som jeg selv tror/håber så er det jo ham der er faren.. hmm smiley

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#8   4. sep 2011 Jeg VAR sikker indtil jeg læste inde på nettet man godt kunne bløde selvom man var gravid :/.. åhr det fylder meget i mit hovede ! .. jeg blir bar ved med og sige til mig selv det kun kan være min kæreste der er faren...

• #9   4. sep 2011 vil også sige at jeg syntes du skulle tage og snakke med din kæreste omkring det og få lagt alle kortne på bordet, det ikke sundt for dig og barnet hvis du går og er frustreret over det, du kan ende med at gå psygisk ned over det ..

• #10   4. sep 2011 Men hvorfor ikke bare være ærlig overfor din kæreste?

• #11   4. sep 2011 Jeg vil mene der er størst chance for det er din kæreste når du både har testet negativ og har haft mens efter du har været sammen med ham den anden.

Så jeg ville nok vænte og se hvad de mener til NF, for hvis du siger det nu går han og bliver nervøs og ked af det inden smiley

• #12   4. sep 2011 På den anden side så hvis du er længere henne og du ikke har fortalt ham det så får han nok en chok til NF smiley

• #15   4. sep 2011 Hej
    Jeg har været i samme båd som dig - jeg valgte at fortælle det til begge mulige fædre med det samme, for at undgå en masse ballade.
    Selvfølgelig var det ikke fedt men sådan var sagen jo - jeg lå som jeg selv havde redt.

Vi fik lavet faderskabstest da min datter var 3 mdr og fik resultatet efter ca 2-3 mdr og så var den sag afgjort

Al held og lykke med det hele

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#16   5. sep 2011 Nej det er frygteligt at gå med sådan en dårlig samvittighed, tænker på det hele tiden og det påvirker mit humør rigtig meget! Jeg har besluttet mig for at vente og se hvad de siger til NF. Og så må jeg tag den derfra, føler mig rimelig sikker på det er min kæreste der er faren, men tænk nu hvis det ikke var :s... øv det er hårdt, især når man ikke kan snakke med nogen om det :(...

• #17   5. sep 2011 Julie - du kan altid snakke om sådan noget herinde... dengang jeg stod og min termin pludseligt blev rykket 14 dage, der havde jeg lige fundet sammen med min kæreste, faren til Noah, og kun 10 dage inden, der havde jeg knaldet med en anden.... Dog kunne det ikke være andre i forhold til min termin..... Men det satte da tanker igang i hovedet på mig... ingen tvivl om det....

- Vi har så fået nr. 2 nu, og der er ingen tvivl om de har samme mor og far smiley

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#18   5. sep 2011 Tak det er dejligt og vide,for er hårdt og gå med alting selv.. føler ikke jeg kan snakke med nogen om det da jeg er så flov!..
    men medmindre min termin blir rykket en mdr så er jeg sikker på min kæreste er faren, så må godt bare blive onsdag så jeg kan glæde mig over graviditeten igen, lige nu ønsker jeg den bare langt væk :(..

• #19   5. sep 2011 Skal ham, du næsten er sikker på er faren, ikke med til nf scanning? Tænker bare at det må være et chok for ham, hvis terminen ikke stemmer

• #20   5. sep 2011 Julie - jeg kan sagtens følge dig... Har du brug for det, må du gerne skrive privat... Kender til følelserne der går igennem en når man står der! smiley

• Julie S
    Julie S Tilmeldt:
    aug 2011

#22   7. sep 2011 Tak piger.
    Nf scanningen gik heldigvis godt, så nu kan jeg være helt rolig resten af graviditeten og bare nyde det. Så dejligt!.. er så lettet og glad, det kan slet ikke beskrives. Faren sad med tåre i øjenene, var meget rørende og se den lille spir smiley

• #24   8. sep 2011 Ej hvor er det bare skide godt!! Tillykke med det!!

Kommentér på:
HJÆLP mig piger (faderskabstest)

Annonce