{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Svigerforældre..suuk.. {{forumTopicSubject}}

Så kom svigerfar lige på besøg.

Første kommentar.. "sidder du bare der og troner?" "ja det ser da sådan ud"

Prøv lige og spørg om man er måløs over sådan en kommentar. Ja jeg har bækkenløsning og højgravid, hvad pokker forventer du?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svigerforældre..suuk..
  • #1   30. sep 2008 tror du ikke det var ment i sjov? det kunne min far godt havde fundet på at sige

  • #2   30. sep 2008 han har altid så travlt med hvordan her ser ud også... "her trænger da til at blive støvsuget" "kan her også se sådan ud" osv osv

    Altid en kommentar.. gud hvor er jeg dog træt af at høre på det..
    Har sagt det en gang til ham og så blev han tøsefornærmet..


  • #3   30. sep 2008 Min svigerfar vappede engang min hund en over næsen fordi han kom for tæt på bordet. Jeg sagde på en pæn måde at sådan opdrages min hund ikke, og at han godt ved hvad "nej" betyder. Han blev også tøse-mopset, men det var jeg godt nok ligeglad med. Det er min hund.

    Hvis han kom og sagde sådan her, ville jeg på en pæn måde fortælle ham at jeg ville gerne gøre hjemmet pænere, men da det nu er MIG OG HANS SØN der bor der, er vi lidt ligeglade. Det er ikke det vigtigste for os hvordan hjemmet ser ud. Ellers må du jo fortælle ham hvor støvsugeren står....


  • #4   30. sep 2008 Jeg har bare lyst til at sige alt mulig grimt til ham... men det kan jeg ikke for så bliver min bedre halvdel bare jah..

  • #5   30. sep 2008 hvad siger din kæreste har du snakket med ham om det?

  • #6   30. sep 2008 Han lægger ikke mærke til det, siger han... så der er ikke rigtig noget støte at hente..

  • P M
    P M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 3
    #7   30. sep 2008 mine svigerforældre er ikke noget at råbe hurra for heller, men sviger mor er okay men svigerfar er ikke for snu smiley



  • #8   30. sep 2008 Har ingen svigermor, som kan holde ham i ørene, da hun er død af brystkræft (fred være med hende), han er bare blevet mere og mere mærkelig de 6 år vi har været sammen. Hans hus ligner ikke ligefrem noget der har været en rengørings tonado igennem, lang fra. Det der med at kaste med sten, når man selv bor i glashus...suuk...

    Synes bare det er så taktløs og tankeløst at fyre sådane kommentare af. Jeg nyder jo ikke ligefrem at sidde og lave ingenting.


  • #9   30. sep 2008 Sexymama: Hi hi den var go'*lol*

  • #11   1. okt 2008 Han gør skam hvad han kan, for at hjælpe med det huslige. Han sætter bare ikke støvsugeren som nr. 1, når han kommer hjem om aftenen, men at skrive regninger til kunderne. Sådan skal det også være.
    Det bare svigerfar som er en røv!


Kommentér på:
Svigerforældre..suuk..

Annonce