{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

streptokokker og svamp {{forumTopicSubject}}

jeg fik jo taget en podning i sidste uge pga. Mine blødninger, og har idag fået svaret. Jeg har både svamp og streptokokker. Øv øv. Så nu skal jeg i pencilin behandling i en uge for begge dele. Men nu blir jeg bange for om det er skadeligt for lillemanden da jeg læste på google at det kan skade babyen men det er sjældent. Tror i jeg skal være nervøs. Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  streptokokker og svamp
  • #1   23. aug 2011 nej du skal ikke være nervøs.. hvis der var grund til det, tror jeg at du var blevet indlagt.. smiley

• #4   23. aug 2011 Åhh Lizette... Lad være med at læse sådan noget. Du bliver skide nervøs som resultat. Det er ofte sådan at det kun er de dårlige tilfælde af behandlinger der står om på nettet, men aldrig om alle de tilfælde hvor der ikke er sket noget.

Hvis du har spørgsmål, så skal du spørge din læge. Så ring og snak med denne, og sig at du er kommet til at google det, og nu er du bange for om der kan ske lillemanden noget.

• #5   23. aug 2011 Du er så langt henne nu, så der sker ikke noget med baby. Ellers ville lægen jo ikke ordinere det.

Det er så farligt at bruge google til tider, man gør sig selv mere bange end nødvendigt er. *s*

• #6   23. aug 2011 tak for svar piger. Er lidt nervøs fordi jeg fik læst om det. Læste kun fordi jeg ikke vidste hvad det var. Har muligvis gået det i måske 8 uger men ja vi ved det ikke. Og det er så nok skyld i mine blødninger. Men håber da ikke lillemanden har taget skade. De har ikke sagt noget om det. Så det må jeg stole på.

Kommentér på:
streptokokker og svamp

Annonce