{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

kønsscanning.... {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 29/09 2008 17:33:38 Besvar indlæg - Citer indlæg- Rediger
kønsscanning ..

IMORGEN og ih hvor vi glæder os, jeg tror ikke jeg kommer til at sove i nat, ... uhha jeg kan da ikke vente.... andre der ikke har tålmodighed?

ej jeg ville enlig bare lige skrive og rose H.C. andersens hospital i odense, for hurtig scanningstid! jeg ringede i dag kl lidt over 12, og vi har fået tid imorgen kl 12oo... så det var lige efter min plan, da jeg ingen tålmodighed har, og jeg håber at jeg kan rose dem til skyrene imorgen grundet behandling og engang næste år (fødslen) for at have ret ..

er der nogen der har været der ?

jeg glæder mig godt nok helt vildt, ...!!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kønsscanning....
  • #1   29. sep 2008 Blir spændende.. Held og lykke smiley Har desværre ingen erfaring med Odense hospital

Hvor langt er du henne?
    Hvor langt skal man være henne før de kan se kønnet?

• #2   30. sep 2008 jeg er i uge 18 (17+1) men de udføre scanningen fra auge 14 smiley .. og jeg søgte jo netop nogle erfarne nogle og som ikke siger at man skal være over 20+0 ,,, for igen, jeg har ingen tålmodighed..
    Prisen er 800,- og for yderligere 200,- kan man få tjjekket organer (ligesom md) smiley

• #3   1. okt 2008 jeg fik min datter på odense hospital. og må desværre indrømme at det var ikk min bedste oplevelse de fra, de er dårlige til at informere folk korrekt, og jeg fik taget ved kejsersnit og kom på d1. og det er ikk en særlig go stue, med nogle af de sygeplejesker der er der..

men kender da et par veninder der har haft gode nok oplevelser der, og så er der så mig og min søster og 2 andre veninder der har haft ikk så gode oplevelser.. men ved scanningerne har det skam været udemærket der er ingen klager smiley

Kommentér på:
kønsscanning....

Annonce