{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

ADDDDDDDDDDD..... hår {{forumTopicSubject}}

Ej nu er jeg altså nødt til, at spørge jer kloge hoveder herinde.
Jeg har ALDRIG haft bare noget der lignede hår på min mave, men de sidste par uger har jeg fået nogle sorte hår på maven fra navlen og ned, ikke voldsomt, men ad synes bare det er ulækkert. Jeg er 10+2 i dag. Er det normalt og er der andre der har prøvet det? Og forsvinder det efter fødsel igen?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADDDDDDDDDDD..... hår
Kommentér på:
ADDDDDDDDDDD..... hår

Annonce