{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.994 visninger | Oprettet:

hvor ofte går man over tid anden gang??? {{forumTopicSubject}}

jeg har i meget meget lang tid fået at vide jeg kunne forvente at føde før terminen, da min livmoderhals er konstateret forkortet uge 26, jeg har haft enormt mange slemme plukveer siden uge 15, jeg fødte en uge før sidste gang, og der var allerede til MD snak om at jeg måske var længere henne end vi regnede med... men nu er der 13 dage til terminen, og jeg er vildt utålmodig, synes ikke jeg har nogle tegn på noget, de sidste 3 uger har jeg haft on/off små veer, men intet regelmæssigt, og den sidste lille uge har der absolut intet været synes jeg ;o( vil så gerne have hende ud, da det gør så ondt efterhånden, og jeg er ved at være træt af at gå med en facade på overfor andre om at jeg har det ok, for egentligt har jeg det temmeligt øv, jeg gider bare ikke forklare mig overfor folk hele tiden...

så hvor tit sker det at man går over tid anden gang??? synes jo at have hørt at der er mindre risiko for at gå over tid anden gang, men er det så også rigtigt eller er det bare noget man siger for at skabe mindre utålmodighed eller sådan noget???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor ofte går man over tid anden gang???
Kommentér på:
hvor ofte går man over tid anden gang???

Annonce