15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Milepæl! {{forumTopicSubject}}
Så ramte jeg endelig 24+, som har været en milepæl for mig. Min største frygt var at gå i fødsel før 24+, nu ved jeg at de kan gøre rigtig meget for lillepigen, hvis hun skulle komme før. Der er dog ingen tegn på det Heldigvis! Kun 16 uger tilbage, skønt!
Homonerne spiller mig vidst lidt en puds idag, jeg kan mærke tårerne sidder og presser hele tiden, og der skal intet til før jeg græder. Lidt træls, men så bliver der da tømt ud :b
Og så tordner det helt vildt herhjemme, og jeg er virkelig bare bange for tordenvejr Men min hund skulle jo ud, så var nødt til at gå ud i det, puha hvor var jeg bange, tårerne trillede ned af kinderne på mig, jeg er virkelig utryg!
Hvad laver i andre skønne kvinder?
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Kender alt for godt det med hormonerne, tror min kæreste glæder sig til det er overstået..
Jeg har det sån at når jeg har de dage hvor jeg bare kan mærke tårene presse på, lader jeg dem løbe, det syns jeg man ska ha lov til
Puhaa ikk noget tordenvejr her heldigvis, bryder mig godt nok heller ikk om det..
Her slapper jeg bare af, kæresten ligger og ser lidt tv og brokker sig over Dr. phil, han kan ikk klare ham, men se det, det ska han da
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
det tordner heller ikke her, men havde det gjort, havde jeg ikke fået min vaps uden for en dør.. Han vil heller ikke ud når det regner
tillykke med milepælen
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Det er heldigvis også stoppet her igen!
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Milepæl!