{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bækkenbundsløsning
  • #2   29. jul 2011 jeg har været sygmeldt i snart 4 mdr. og jeg har ondt i lænd, ved skamben, halebenet. og ned i lårene foran og bagpå.

• #3   29. jul 2011 Åhh føler virkelig med jer som har bækkenløsning smiley Havde det selv da jeg ventede min søn og var sygemeldt fra jeg var ca. 3,5 mdr henne og desværre bliver smerterne kun være som maven vokser smiley
    For mig hjalp det at lave forskellige øvelser for at lindre smerterne... selvom man bare helst vil ligge ned og slappe af men det kan også gøre ondt!

God gode nyhed er at det forsvinder igen når man har født smiley

Men rigtig god bedring til jer som lider under dette...

• #6   29. jul 2011 Mit er som Camilla beskriver men min læge kalder det bl. Jeg har meget ondt i lænden og får stød ned i balderne og ned foran ved skambenet.

• #7   29. jul 2011 oki som sagt tror jeg at jeg vil snakke med JM om det på mandag for jeg har ikk tid til og skal være sygemeldt da jeg starter op på grundforløb til kokkeuddannelsen...

• #9   29. jul 2011 tøser husk for gudsskyld og passe på jer selv når i har BL .. jeg har stadig mit og EMil er fra 28 marts 2010 smiley

• #10   29. jul 2011 nej det er nok sjældent man har tid til det men krydser fingre for det ikk bliver nødvendigt.... lullee skal nok sørge for og passe på mig selv hvis det er BL... men jeg har trods alt også en søn på 2 som kræver mig og min opmærksomhed og kan jo heller ikk bare stoppe alt op omkring ham pga bl...

• #11   29. jul 2011 Amalie @ jeg fik udleveret en folder af min læge samtidig med jeg blev sygemeldt... også blev jeg tilbudt fys men jeg kunne holde det ned ved at lave de øvelser samt slappe rigtig meget af og lave yderst lidt... Det meste af min dag lavede jeg ingenting og gik så lidt som muligt og havde alt inde for rækkevide - så jeg ikke skulle gå alt for mange gange fra og tilbage og skulle op og ned i sofaen...

Lullee @ jeg kan til tider også godt mærke lidt i min ryg men det er mere fordi min søn er en lille tæt basse og et rigtig hængetræ smiley

• #12   29. jul 2011 rene : nej det kan du ikk - men det kommer også til at gå ud over din søn hvis du ikk passer på ! Hvis du skal til at bøje med kronisk BL som jeg har kan du mindre når der er to børn frem for at passe på dig selv nu - og nej det skal ikk gå ud over din søn men jeg er overbevist om at det går MERE ud over ham på længere sigt end de 9 mdr man er gravid hvis du forstår hvad jeg mener smiley

• #13   29. jul 2011 christina : mit sad / sidder i skambenet , selve bækknet , haleben og ryggen .. emil er som sagt 16 mdr og jeg kan IKKE sidde på gulvet uden det hele låser .. kan kun stå med min søn 10-15 min uden at går gør afsindigt ondt ..

Så siger til alle de virkelig skal passe på .. jeg var ikk go til det og ja ..

• #14   29. jul 2011 lullee forstår dig 100% håber dog jeg kan variere det hele lidt så det hverken går ud over ham nu eller senere..... godt at jeg i det mindste har manden til og hjælpe mig et godt stykke ad vejen...

• #15   30. jul 2011 rene - lige netop .. Manden er i dette tilfælde guld værd ( det er han self os ud over :b hihi ) det samme med jamen hvis sønnemanden har brug for at komme op til moar må man så vitmuligt gøre den mens man sidder ned .. Men self skal verden ikk gå total i stå er bare nødtil at give min egen dumhed videre :b hihi

• #16   30. jul 2011 lullee det er jo også fair nok dert er også rart for mig og vide hvad der kan ske hvis ikk jeg er forsigtigt... havde nemlig slet ikk bl da jeg var gravid med min søn så det her er helt nyt for mig.... er godt nok spændt på om JM også mener at det er BL.

• #17   30. jul 2011 Lullee @ Åhh føler virkelig med dig - kan godt forstå du synes det er hårdt så smiley Mit var næsten væk kort tid efter jeg havde født...
    Og jeg kan godt sidde med gulvet med Waldemar men nogle stillinger kan godt skabe problemer...

Men enig med dig - pas på jer selv tøser smiley

• #18   30. jul 2011 rene : du må lige give en opdate på hvad JM siger .. smiler ..

Christina : det er os lidt hårdt .. har desværre noget sygdom oven i men ja ..

• #19   30. jul 2011 lullee det skal jeg helt sikkert nok gøre smiler.... og til jer alle sammen siger jeg tak for jeres hjælp indtil nu...

• #20   1. aug 2011 *****************************UPDATE************************************

har idag snakket med JM og hun siger det umiddelbart lyder som en bækkenbundsløsning men at det kan være svært for hende at vurdere eller undersøge da det er så forskelligt fra kvinde til kvinde hvor de har ondt.... så jeg har fået ordre på og tage den med ro og ikke løfte på noget tungt....

Kommentér på:
bækkenbundsløsning

Annonce