{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Blødning uge 11+1 {{forumTopicSubject}}

I mandags var jeg hos lægen for at få lavet vandre journal, vi snakkede om at jeg havde blødt lidt på et tidspunkt og at jeg havde haft smerter i maven i flere uger.
Hun tilbød mig en scanning, men efter en MA i november ved jeg at fosteret kan dø.... ja dagen efter at man er blevet scannet, så takkede nej. Og var til scanning i uge 7 fordi de var bekymret for at jeg var gravid udenfor livmoderen, men det var jeg heldigvis ikke.

ja nu bløder jeg så igen, meget kraftigere end sidste gang, minder meget om min menstration der er i starts fasen, den starter lige pludselig og er i pæn styrke fra starten af.

Igår var jeg temmelig svimmel og det var jeg også sidste gang "baby" døde, så havde nok ventet det lidt..... det sidder ihvert falde i baghovedet.

Nu sidder jeg og tænker lidt om jeg skal vente og se tiden an eller om jeg skal ringe til vagtlægen og høre hvordan jeg skal forholde mig.

jeg ved godt at de ikke kan gøre noget, hvis baby alligevel er på vej ud, så hvad vil de gøre?

Hilsen en mega træt af det kvinde, der ikke forstår hvorfor det ikke bare kan være ligesom den første graviditet, som var uden problemer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødning uge 11+1
Kommentér på:
Blødning uge 11+1

Annonce