1.972 visninger
|
Oprettet:

19. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
Forstoppelse {{forumTopicSubject}}
jeg er 22 uger henne og kan simpelthen ikk komme a med noget, har ikk lavet stort siden i onsdags i sidste uge.(undskyld detajler)
Har i nogen råd til hvordan man får maven igang ? Jeg har meget kvalme og har hørt det kan være fordi man er forstoppet, og nu har det været sådan længe at jeg kun er på toilet engang om ugen og det kan da ikk være sundt i længden!!
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
Men ellers masser af vand og motion, men måske meget rart at have noget at løsne det lidt op med.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Jeg ved at æblejuice kan sætte gang i maven når den er stoppet. Fiberne Husk kan også være gode.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 26 Svar: 135
Jeg har en veninnde som er sygeplejerske, og hun har givet mig en liste med ting jeg kan spise. Bl.a. figner, svesker evt som juice, appelsiner, masser af vand - og så kan man altså godt give sig selv et lavement.
Jeg kom hjem fra ferie igår eftermiddags, og jeg skal på apotektet idag og se hvad jeg kan købe til et hjemme lavement. Jeg er på grænsen til desperation her. Det føles nogle gange som grimme menes smerter og jeg får sved på panden, men af med det kan jeg ikke komme.
Ja - det er sgu noget værre lort
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
men du kan prøve side rigtig på toilettet hvor du sætter dig godt bag ud og så skal du have en lille skammel under føddderen så du kommer til tippe lidt bag ud,
2 du kan osse drikke sveske juice men er du forstoppede kan juicen ikk sætte gang i maven så syntes jeg du skal ringe og høre din læge af hva du kan få mod det men så kan du frem over drikke 2 glas sveske juice om dagen 1 morgen 1 aften for holde gang i maven, spis daglig rosiner eller svesker, drik en masse vand mere ind du selv kan drikke for dine tarme er tøre når du forstoppede C".)
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Men efter jeg skiftede til HemoJern har jeg ikke haft problemer med maven,.... Og det siges, at hvis man spiser mange fibre skulle det også forhindre forstoppelse..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Selvom jeg var gravid, droppede jeg ALLE tilskud, både vitaminer og decideret jern. For der er jo jern i det hele.
Jeg var alt for forstoppet i forvejen, til at jeg kunne tage tilskud..
Det og en masse vand og fibre, gjorde udslaget for mig..
Men en uge synes jeg er lang tid, uden at komme af med noget, så var jeg dig ville jeg enten tage på apoteket og tage en snak med dem (de er jo uddannede farmaceuter, og ved en masse om medicin) eller også ville jeg ringe til lægen, og få nogle råd om hvad du kan tage.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 83
Prøv det...midlet hedder Ferroplex -frangula og købes på apoteket.
Det første par dage kan du godt få ondt i maven fordi systemet ikke fungerer optimalt, men så snart der er gang i maven, så har du bare ingen gener
Kommer af med noget hver dag uden problemer og maven fungerer bare
Husk stadig at få rigelig med væske, og tag en morgen med morgenmaden og en aften med aftensmaden. Så vil jeg vædde med du får det meget bedre
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 83
Pøj pøj med det
Forstoppelse