{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Ked, frustret og splitte {{forumTopicSubject}}

Hey tøser må lige søge lidt hjælp og støtte her samt snakke med nogle...

Sagden er den at jeg idag har fundet ud af jeg er gravid, det er ikek planlagt og slet ikek meningen, vi har beskytte os med kondom men ikke nok åbenbart
=( Vi har 2 piger en på 2½ og en på kun 6 mdr...

Nu stå vi så her og kæresten siger at det skal fjernes, hvor imod jeg har det meget svært med det, på den ene side har vi aldrig rigtig haft 3 børn på tale andet en for sjov og ude i fremtiden, plus vi ikke helt har pladsen på længer sigt til 3 og at jeg ikke har et arbejde. Men pt er på barselsdagpenge hedder det vist.
Men jeg ved bare ikek om jeg kan få fortaget en arbort jeg er jo lidt gald allivel for har det sådan at der da må være en mening med det, plus jeg enlig også synes 3 kunen være dejligt, og så er jeg mega bange for at fortryde hvis jeg få en abort..

Hjælp piger !!!
kæresten mener også at få vi en mere gå vi fra hianden hvor jeg så siger at så burde vi jo gå fra hinaden lige meget hvad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ked, frustret og splitte
  • #1   22. jul 2011 Jewg har heller ikke dne mindste ide om hvor langt jeg kan være henne, fordi jeg ikek fik skret sidste menses ned plus de har været meget uregmæssige...

Hvordan forgå en abort kan nogle fortælel mig det og hvor slemt er det ??

• #2   22. jul 2011 Vi har skam snakket, men vi er også enige om at jeg er nød til først at bliev scannet før vi kan tage dne enlig beslutning.. for er jeg omkring de 12 uger vil jeg ikke så er den ikke længer.. Har nok bare hehøv for at snakke med nogle om det som måske selv har prøvet det..

• #3   22. jul 2011 Det kan blive hårdt for dig hvis du fortryder, men det kan også blive rigtig hårdt for dig hvis du ender med at stå med 3 små børn alene.

Jeg synes også du skal tage snakken med manden så I kan blive helt enige om hvad den bedste beslutning er for jer begge to.

• #4   22. jul 2011 Tror ikke der fra manden side er mere at snakke om han siger dte skal fjernes.......
    Men ja vi må jo vente og se opdage det så tidligt idag at jeg har en tid ved lægen på mandag som så skal henvende mig til en scanning for at se hvor langt henne jeg er og så må vi vel tage stilling til det hele igen der..... Er jeg under 12 uger henne kommer jeg nok til at skulel have en abort men som sagt er jeg en uge fra 12 uger så vil jeg ikke.

• #5   22. jul 2011 Puha- det er ikke en rar situation......Ved ikke helt hvad jeg skal skrive......

Hvordan er jeres forhold?

Det vil ikke være nemt at få foretaget en abort - det vil være meget ubehageligt, men I har jo allerede en lille familie og det er i mine øjne den som er vigtigst......

Men men......

Puha.....

• #7   22. jul 2011 Jeg har fået en medicinsk abort og det kan ikke anbefales ! Så er det den vej du går så vælg en kirugisk .

Jeg har ALDRIG fortrudt mit valg , for havde jeg fået barnet på det tidspunkt havde jeg ikke fået min mand og heller ikke min lille Emma .

Jeg synes du kraftigt skal overveje om du kan klarer endnu en graviditet og endnu et barn når nu den yngste ikke er ældre . Jeg forstår godt tanken om en abort er skræmmende , og specielt når du nu har 2 små perfekte børn .
    Men måske netop fordi du har 2 dejlige unger kan du bedre godtgøre over for dig selv at tage den beslutning .

Jeg synes du ska tage til lægen , få bekræftet det og derefter tage en snak med lægen ALENE ! De er som regel gode til at rådgive i sådanne situationer .

Kram herfra

• #8   22. jul 2011 Men ja - tag snakken når I ved hvor langt du er henne...

Held og lykke

• #11   22. jul 2011 Mor til skønen tvillinger, vores forhold er godt, selvf. er det ikke lut og lagkage hele tiden men et god forhold som nu har varet i 6½ år.

Mor til smukke kira jeg forstå godt han synes på det, og så alligvel ikke...
    Men problemet er nok også a jeg er mega spillet angående min egen mening, for på den ene side ønsker jeg barnet og er sikker på det nok skal blive godt, masser af menensker har jo 3 børn så hvor skulel vi ikek kunne..

Omvendt har jeg det også sådan at det passer så dårlig..

Fru. nørh hvorfor vil du heller vælge den kiruriske frem for den medicinske hvis man må spørger ???

Og ja jeg har selvf. 2 skønne og sunde unger så på en måde er dte vel ok at vælge dette fra men så alligvel, jeg har altid sagt jeg aldrig ville have en abort med mindre det fejlede noget.

Men tak for alle svar det har alligevel givet lidt hjælp.

• #12   22. jul 2011 Kun du kan jo tage en beslutning men HVIS det var mig der stod i præcis din situation ville jeg vælge at få barnet - hvilket jeg ville i enhver situation. Måske går i fra hinanden hvis i får nummer tre måske får i det bedre? Det er ikke til at vide men selvom i går fra hinanden vil du jo aldrig fortryde du fik din lille mirakkel. Men du kunne jo gå hen at fortryde du fik din lille spire i maven fjernet!!!!!! Det må være det frygteligste og kan ikke gøres om!

• #14   22. jul 2011 Har det på mange måder som i skriver altså camilla og tanja men hvad gør jeg hvsi jeg pludselig stå alene, med 3 børn og udne job hvor få jeg penge fra osv osv. synes jeg er alene lige nu..

• #17   22. jul 2011 Angående abort , så vil jeg hellere være være fuldt bedøvet . Synes det der med at man rent faktisk selv afstøder fostret var alt for voldsomt .
    Men det jo bare min mening !

• #18   22. jul 2011 Som Tania skriver hvis det ikke er ægte kærlighed er du bedre tjent uden ham... og er også sikker på du nok skal klare den, du får jo børnebidrag fra faderen og så diverse støtte og måske fripladser til vuggestue osv..... Men JEG tror simpelthen ikke på at NOGLE mennekser går fra hinanden pga et ekstra barn. Selvom det ikke er planlagt skrider en mand ikke pga et barn.... Der ligger noget andet bag hvis han smutter også er det bare en dårlig undskyldning det er pga barnet... Så hvis i har problemer er det nok værd at få snakket om hvad der virkelig er galt!!! Håber alt lykkedes for jer.

• #20   22. jul 2011 Øv sikke en træls situation, du/I står i. Puha ved næsten ikke hvad jeg skal skrive, for det er selvfølgelig nemt nok for mig, at skrive (da jeg generelt er imod abort), at du selvfølgelig bare skal beholde barnet. Jeg har desuden også selv været igennem en ufrivillig abort, medicinsk, og det var ret hårdt, og noget jeg stadig tænker over.

Når det så er sagt, så håber jeg, at i finder frem til en god løsning. Det er jo en stor beslutning, og det er helt tydeligt, at din mand ikke ønsker dette barn, dog har han været med til det, selvom det er sket på baggrund af et uheld. Og hvis han mener, at det skal være slut imellem jer og jeres lille familie af denne grund, så ville jeg overveje, at dette er rigtig kærlighed.

Held og lykke til jer.

• #21   22. jul 2011 sorry sys det er en meget egoistisk mand du har. hvis han presser dig til en abort, så går i nok fra hinanden alligevel. men hvis det var mig der stod i din situation, havde jeg hel sikker beholdt barnet ingen tvivl, og min mand sku misanten ikk prøve på at presse mig til en abort, så blev han sku smidt ud. håber i kommer fram til en løsning i begge er tilfredse med. held og lykke

• #22   22. jul 2011 håber i kommer frem til en løsning, og så derefter ville jeg heller ikke selv få en abort . jeg ved ikke lige hvordan sådan en foregår for har aldrig fået en.

jeg mener er man voksen nok til sex så er man voksen nok til konsekvenserne. prøv at fortæl din mand alle dine følelser, hvordan du har det, at det er din krop og psyke det går ud over med abort, det er jo let at sige for ham fordi han bare kan se på smiley

• #24   22. jul 2011 Husk nu lige de to guldklumper som allerede er til - fortjener de ikke en far og en mor - som de har det nu.......med plads og overskud til dem.....

Er ikke for abort...men i visse situationer ser jeg det som den bedste løsning.....

Det er sikkert de mand presser dig, måske er han bare nervøs for at I ikke har det der skal til for at have tre børn - måske er han presset.....

Snak sammen, find ind til jeres følelser hver især - og husk jeres to skønne piger - held og lykke...

• #25   22. jul 2011 _ikke sikkert din_

• #26   22. jul 2011 Det er en svær valg du må tage. Føler med dig. Dog vil jeg sige at et barn ikke vælter hele verden med det er hårdt med 3 ble børn:-s

• #27   22. jul 2011 tusinde tak for alle jeres svar ville gerne give et enkelt svar til alle men det vil nok blive for overskueligt. Ja han er helt sikkert presset men er jeg jo også. Jeg er evigt bange for at fortryde en abort især fordi jeg også er så meget i mod det. Men samtidig har jeg også svært ved at se hvordan det skal fungere økonomisk hvis jeg ingen penge kan få min mand kan ikke forsørge os alle er jeg bange for. Synes også bare at man skal være taknemmelig for de børn man får, for ikke alle er så heldig. Men nu må vi først se hvad den kommende scanning siger angående uger. For måske det bleve helt afgørende for valget.

• #28   27. jul 2011 Ved du hvornår du skal til scanning eller har du været det? i så fald hvor langt sagde den så at du var henne? smiley

selvom han siger at han går hvis der kommer en mere kan han jo stadig være en god mand og det betyder ikke at han var gået alligevel. Forhold er jo ikke bare sådan en brug-og-smid-ud ting.

jeg går ud fra at han nok bare er bange og skræmt og lidt i panik siger det fordi han nok ikke helt ved hvordan han ellers skal komme ud med sit budskab om hvor meget det skræmmer ham og han ikke ved hvordan han skal håndtere det i hovedet. Så den stærkeste måde at fortælle hvordan hans holdning er, er nok at sige at så ville han gå. Det er nok den bedste måde for ham at ytre hans kraftige holdning til afstand fra det er. Det er jo det "stærkeste" han kan sige om at han absolut ikke ønsker det.

har også en veninde der fik en medicinsk abort og det var slet heller ikke sagen for hende. Hun ville også hellere have kirugisk hvis det skulle ske igen. Fostret var dog dødt så det var derfor hun skulle have det ud da det ikke blev udstødt selv.

håber I har fået snakket lidt mere nu hvor det har ligget lidt længere og I måske har kunne få tankerne lidt mere på ret køl smiley

• #29   27. jul 2011 hej tøser, jeg har været ved lægen som mente jeg var 7-8 uger henen men han var meget i tvil da jeg er svær at mærke det på da min livmoder er bagoverbøjet..

Men jeg skal på sygehuset idag og vælge hvilke abort jeg vil have, og der scanner de mig nok for at være helt sikre..

Jeg regner med at tage dne medicinske abort hvis jeg ikek er længere hende, for er nød til at tage der ind alene da min mand skal passe vores 2 andre børn, og jeg vil ikke have der er noget familie der ved det.

• #30   29. jul 2011 Hej sine tak fordi du spørg..
    Jamen jeg var der inde onsdag og blev scannet dre kuen de så se jeg kun var 4 uger henne ca. hvilket gjorde det noget nememr fro mig at få fortaget aborten...
    Jeg valgte den medicinske og fik alle mulig piller med hjem onsdag.. Jeg tog så en pille da jeg kom hjem som skulle lukke ned for gravidites homonet og igår skulel jeg så tage 2 stik piller som så skulle få livmoderen til at trække sig sammen og få mig til at bløde. Hvilket også virkede efter ca. 2½ time begynde jeg og bløde og blødte så meget hele dagen igår og havde en smugle mavesmerter, men idag bløder jeg mindre og har det godt så alt i alt en god abort..

• #31   29. jul 2011 Har fuldt lidt med på sidelinjen, og er sørme glad for at høre at DU efter omstændighederne har det godt med det hele, og at det er gået planmæssigt...

Dejligt lige at læse en update smiley

• #32   29. jul 2011 Sonne ja det er rat det er gået så nemt ssom det er..
    Men det gjorde nu ondt da manden igår sagde at han var ked af at have skullet et barn ud i toilettet for han syntes det var hans pligt at passe på det.. Der blev jeg ked og dte sagde jeg også til ham for ville så gerne havde haft beholdt den lille men gjort er gjort.

• #33   29. jul 2011 Det var godt nok også en lidt tarveligt kommentar at komme med når det hele er overstået smiley

• #34   29. jul 2011 ja det synes jeg også, for blev noget ked af det og følte rigtig der at det jeg havde valgt var forkert..... Havde nu også svært ved at tage den første pilel sad længe med den i hånden...... Men som maden siger vi kan få en ny når alt passer bedre men alligvel vilel heller havde haft den her.

• #35   29. jul 2011 sine ja de tænker ikke altid men sådan er det. Og tak for omsorgen. Knus

• #36   30. jul 2011 hehe ja det var ingen problem =)

• #37   30. jul 2011 Jeg kan udemærket forstå du har det sådan... Det jo heller ikke "baare" og lave en ny smiley

• #38   30. jul 2011 nej det synes jeg jo heller ikke giodt nok er jeg mega frugtbar så bliver nemt gravid men alligevel..

Kommentér på:
Ked, frustret og splitte

Annonce