4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Er det plukkeveer?? {{forumTopicSubject}}
I dag har vi været i Lalandia med svigermor, og vi skulle selvfølgelig spille minigolf..
Vi startede med banen inden for og besluttede så at tage banen uden for i varmen bagefter.. da vi havde gået halvdelen opgav vi pga. varmen og min sult og træthed i benene.. da vi kom ind skulle jeg lige på toilettet, men da jeg går fra toilettet får jeg pludselig slem mens smerter i underlivet og om i lænden, jeg får samtidig dårlig mave og skal tisse.. Det trækker virkelig med de der mens smerter så jeg hverken kan det ene eller andet og har det egentlig ret skidt med ondt i maven.. må sætte mig og der går lige et par minutter før jeg er okay igen.. sådan fik jeg det 2-3 gange på ½ time..
Kan det være plukkeveer? eller noget man skal bekymre sig om?
Nu er jeg bare øm i maven..
Håber i kan hjælpe..
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Håber da ikke det er veer :-S
maj 2008
Altså var lidt dårlig også pga. varmen og sult skal det lige siges.. og havde jo sådan mens smerter der gjorde lidt nas, så det blev jeg jo forskrækket og utilpas over..
Jeg skulle nok bare tisse fordi jeg havde drukket en vandflaske.. men har dårlig mave idag :-S
Havde en slem omgang i eftermiddag og ligesom 2 små omgange efter.. og siden har der ikke været mere..
maj 2008
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
- Hvis man skal tisse rigtig meget, så trykker blæren på diverse ting.. Og jeg har oplevet flere gange at det har givet VOLDSOM smerte efter jeg har tisset, lidt som du beskriver, .. Og dårlig mave kan jo godt bare være et tilfælde, ..
Men ja, ville blive tjekket for blærebetændelse.. Men hvis du ellers har det helt fint, mærker lillemanden, osv., ville jeg også bare snakke med lægen om det i morgen..
maj 2008
maj 2008
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
maj 2008
Nu har jeg snakket med lægen og får udskrevet noget mod min blærebetændelse.. Nu er jeg bare begyndt at bløde igen, og er øm i min mave
Så nu har jeg sat mig og slapper af i sofaen og så må jeg lige se tiden an med blødningen om det blir til mere.. for har hverken bil eller noget, og sidst sagde de jeg først skulle ringe hvis det var mere..
Så nu håber jeg smerten og blødningen forsvinder... Jeg mærker ham den lille derinde hvertfald..
Er det plukkeveer??