{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Er det plukkeveer?? {{forumTopicSubject}}

I dag har vi været i Lalandia med svigermor, og vi skulle selvfølgelig spille minigolf..
Vi startede med banen inden for og besluttede så at tage banen uden for i varmen bagefter.. da vi havde gået halvdelen opgav vi pga. varmen og min sult og træthed i benene.. da vi kom ind skulle jeg lige på toilettet, men da jeg går fra toilettet får jeg pludselig slem mens smerter i underlivet og om i lænden, jeg får samtidig dårlig mave og skal tisse.. Det trækker virkelig med de der mens smerter så jeg hverken kan det ene eller andet og har det egentlig ret skidt med ondt i maven.. må sætte mig og der går lige et par minutter før jeg er okay igen.. sådan fik jeg det 2-3 gange på ½ time..

Kan det være plukkeveer? eller noget man skal bekymre sig om?

Nu er jeg bare øm i maven..

Håber i kan hjælpe.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det plukkeveer??
  • #2   10. jul 2011 Mette.. det var ikke meget i lænden vil jeg sige.. kunne kun lige mærke at det trak om i siderne.. det var mest foran nede i underlivet at jeg kunne mærke mens smerterne..
    Håber da ikke det er veer :-S

• #5   10. jul 2011 Louise.. har muligvis en blærebetændelse.. har noget i urinen de ikke er helt sikre på.. så har lidt ondt i forvejen når jeg tisser og sådan..
    Altså var lidt dårlig også pga. varmen og sult skal det lige siges.. og havde jo sådan mens smerter der gjorde lidt nas, så det blev jeg jo forskrækket og utilpas over..

Jeg skulle nok bare tisse fordi jeg havde drukket en vandflaske.. men har dårlig mave idag :-S

Havde en slem omgang i eftermiddag og ligesom 2 små omgange efter.. og siden har der ikke været mere..

• #7   10. jul 2011 Ved det er vigtigt at jeg skal i behandling hvis jeg har blærebetændelse.. men er ikke sikker på om det er blære betændelse, det er først her i weekenden det er begyndt at svie.. og lægen sagde i fredags at jeg skulle komme ned mandag med en prøve til..

• #8   10. jul 2011 sådan føles mine plukveer også...meget ,muligt maven un skal være hrd men i mig gjorde det også nogle gange lidt nas

• #9   10. jul 2011
    - Hvis man skal tisse rigtig meget, så trykker blæren på diverse ting.. Og jeg har oplevet flere gange at det har givet VOLDSOM smerte efter jeg har tisset, lidt som du beskriver, .. Og dårlig mave kan jo godt bare være et tilfælde, ..

Men ja, ville blive tjekket for blærebetændelse.. Men hvis du ellers har det helt fint, mærker lillemanden, osv., ville jeg også bare snakke med lægen om det i morgen..

• #10   10. jul 2011 Altså har oplevet at blæren trykker på diverse ting i maven og sådan, men ikke som så slemme mens smerter.. men altså det er 7 timer siden nu og der har ikke været noget siden, så kan vel godt gå i seng? og så ringe og høre lægen i morgen om jeg kan få noget mod blærebetændelse.. da jeg snart er sikker på at det er det jeg har :-S

• #12   10. jul 2011 Er godt nok lidt nervøs nu.. men tænker at når lillemanden er livlig og jeg ikke har "ondt" sådan lige nu..så kan det vel godt vente til i morgen.. og så vil jeg ringe og høre lægen om jeg kan få noget mod blærebetændelsen...har nemlig ingen bil i morgen smiley

• #15   10. jul 2011 sådan har jeg det tit og akkurat på amme måde som dig og slapper jeg af blir det bedre, min læge siger det er kraftige plukveer og at jeg skal slappe af og lytte til min krop, jeg har haft det hele graviditeten og også 2 gange idag og er snart i uge 37, så stille og rolig og tag en snak med din læge imorgen også ang din urin.. folks kroppe regere forskelligt men fik af vide at utilpasheden og tynd mave er min måde at reagere på smerten og det gør nogen.....

• #16   11. jul 2011 Tak for hjælp piger...

Nu har jeg snakket med lægen og får udskrevet noget mod min blærebetændelse.. Nu er jeg bare begyndt at bløde igen, og er øm i min mave smiley

Så nu har jeg sat mig og slapper af i sofaen og så må jeg lige se tiden an med blødningen om det blir til mere.. for har hverken bil eller noget, og sidst sagde de jeg først skulle ringe hvis det var mere..
    Så nu håber jeg smerten og blødningen forsvinder... Jeg mærker ham den lille derinde hvertfald.. smiley

Kommentér på:
Er det plukkeveer??

Annonce