{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

2. lægebesøg veloverstået.. {{forumTopicSubject}}

Ja så fik jeg 2. lægebesøg overstået igår...
Ikke at der jo var så meget i det kan man sige.. Fik taget blodtryk, blev vejet, hun lyttede til hjertelyd og så målte hun mit SF mål.. Mit SF mål er på 20.. er det ikke lidt i uge 25? men hun sagde det hele var normalt og han voksede som han skulle.. Dog viste min urin prøve et eller andet så skal ringe ned idag og få svar på den :-S så regner med at jeg har blære betændelse igen igen smiley

Jeg fik spurgt hende om der var noget jeg skulle være opmærksom på nu jeg havde en sart livmoder og havde blødt lidt, for det fik jeg jo ikke spurgt om på sygehuset, og hun frarådede mig så til at bade i svømmehaller smiley så INGEN svømning til mig selvom jeg ellers altid har ønsket at gøre det under min graviditet.. det slog mig sku lidt ud smiley

Men ellers var alt vel smiley

Skal lige høre jer tøser.. Er i tit ømme i maverne? ved den vokser meget nu så tænker det er normalt.. Igår aftes fik jeg mange kramper oppe over maven.. har jeg aldrig prøvet før.. men igår sad jeg og lavede perleplader og har derfor siddet foroverbøjet i mange timer.. tænker at det kan være det jeg er blevet øm i maven af.. Andre der har prøvet det?

Soryy det blev lidt langt nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2. lægebesøg veloverstået..
Kommentér på:
2. lægebesøg veloverstået..

Annonce