{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.886 visninger | Oprettet:

Blødte og er i uge 5+ {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Ved godt det er meget tidligt i min graviditet. Men her til morges fik jeg en kort mavekrampe - og der var frisk blod da jeg tørrede mig. Var det også anden gang. Smerterne gik væk - havde så derefter menses smerter, stadig kvalme, hovedpine og havde det som om min menses var på vej. Blev rigtig bange og troede g havde mistet. Ringede til lægen - som sagde der var blod ved livmoderhalsen- og jeg blev sendt videre til scanning.
Lægen der scannede mig sagde at der var en fin rund livmoder, det var en lille blommesæk men det var meget svært at se selve embryoet når jeg ikk er længere henne. Men blødningen var stoppet og hun kunne bekræfte at jeg stadig er gravid - men jeg skulle tage den med ro og se tiden an smiley skal til scanning igen på tirsdag. Håber!!! Men her da jeg vag på toilet var det brunt - og har stadig trækken i underlivet. Menses lign smerter(murren/stikkende fornemmelse) ondt i højre side og ømme bryster.
Har i andre prøvet noget lign?
Fordi er godt nok nervøs/bange!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blødte og er i uge 5+
  • #2   6. jul 2011 Det værste du kan gøre er at søge og spørge på nettet.. Mange oplever det som du gør, og udfaldet er ikke nødvendigvis det samme. Blødninger kan have mange årsager.
    jeg har selv oplevet det ved begge min graviditeter, at bløde og have smerter.

    1.gang mistede jeg i 8.uge
    denne gang, er der intet sket og er snart 20.uger henne, og jeg bløder hver evig eneste dag og har smerter omkring underlivet..

    Så mit bedste råd er, tag den med ro, lyt til lægen og prøv at tænke positive tanker, selvom det er rigtig svært...


  • #5   6. jul 2011 Næh, nogle gange er det pga polypper der sprænger, andre gange mener de det er fordi jeg har sarte slimhinder, og andre gange fordi jeg har celleforandringer..
    Men hver læge jeg er hos siger noget nyt.. Men er så langt henne nu, så jeg er ikke bange for at abortere..
    Og det skal du heller ikke være... Mange bløder uden grund i løbet af graviditeten..
    Jo mere du søger, og spørger, jo flere skrækhistorier får du.. Bare et godt råd, selvom jeg godt ved det er svært..
    Jeg gjorde det selv første gang, og man kan meget hurtigt blive overbevist om nogle ting, som faktisk slet ikke er der..
    Fx hvis der står at ondt der betyder du er ved at abortere, hov, så får man lige ondt der kort tid efter osv.
    Så tag den med ro, og glæd dig over du stadig er gravid, at de livmoder/moderkage ikke hang ud af livmodermundingen, og at din blødning var stoppet, det er alle gode tegn, der tyder på en sund og normal graviditet.


  • #6   6. jul 2011 Jeg blødte på ca samme tid, dog i nogle dage. Lægen kunne ikke se hvor det kom fra men sagde at jeh ikke skulle ligge noget i det. Jeg kom ikke til scanning eller noget. Smerterne havde jeg også, jeg blev dog sygemeldt i en uge for at de om det ikke hjalp og det gjorde det heldigvis, Jeg idag en dejlig dreng på 8 mdr smiley

  • #7   6. jul 2011 Jeg har selv netop fået fået bekræftet at jeg er gravid :9 Og er så overlykkelig ligesom dig, så kan godt forstå at du bliver nervøs!
    Jeg kan sige til dig at jeg oplever de samme stikken og murren samt masse af mens smerter! Jeg tror det er helt normalt, og tror ikke du skal tænke så meget over det smiley Jeg er selv i uge 5 smiley


  • #9   7. jul 2011 Har desværre selv været det igennem, og det samme med en veninde.. Ikke for at tage modet fra dig - men vi mistede begge to..

    Men det skal så også lige siges at jeg har blødt i mine to andre vellykkede graviditeter også - og der kom to dejlige unger ud af det smiley


  • #10   7. jul 2011 jeg blødte os første gang jeg var gravid der fik jeg bare afvide de ikke kunne gøre noget ved det, men dejligt du kunne blive scannet. jeg fik afvide jeg skulle ligge ig på sofaen med benen op af og ikke gå med mindre jeg skulle tisse. det brune der kom ved dig er gammelt blod., og viser du ikke bløder mere. og jeg har en rask dreng idag. men anden gang blødte jeg os men mistede desværre.

  • #11   7. jul 2011 Tak for alle jeres indlæg.
    Dejligt at høre at i andre har oplevet noget lign og at i enten stadig er gravide eller har fået jeres dejlige mirakel børn smiley
    LJ: Jeg tror også jeg dropper med at læse på nettet osv. Fordi det gør det kun værre.
    Mor til Anton: Jeg har heldigvis ferie- så prøver at ligge ned så meget som muligt - og laver ingenting, det er svært men gør mit bedste smiley
    Min blødning er måske også stoppet, ingenting i dag endnu smiley så det jeg bare så glad for.
    Christina: Tillykke smiley hvor dejligt. Jeg har mange menses smerter - men efter jeg har blødt er jeg meget mere obs på dem, og self bange for at bløde igen. Men som sagt tager den med ro. Håber du får en skøn graviditet!
    Olivers mor: Benene op? Burde jeg gøre det? Fik kun af vide jeg skulle ligge ned og lave så lidt som muligt... Står kun op for at tisse, spise osv smiley Håber også at jeg kommer igennem det her smiley

    Håber selv der vil være en lille prik på tirsdag til scanningen!



  • #12   7. jul 2011 Læs ikke på nettet... Jeg mistede første gang i 7 uge, efter at have blødt, men det var meget... Nu er jeg 30+, har blødt rigtig mange gange, og har så sent som i weekenden blødt... Lyt til hvad lægen siger og hvis de siger du skal holde dig i ro så er det sådan

Kommentér på:
Blødte og er i uge 5+

Annonce