672 visninger
|
Oprettet:

19. maj 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
plukkeveer ??? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg var på Skejby igår fordi jeg ikke havde mærket baby så meget. Men han blev da livlig derude og har også været det idag. Men de sagde derude at jeg havde blærebetændelse så fik nogle piller mid det.
Men idag har jeg bare mange plukkeveer og ondt jeg får os nogle niv og JAG i underlivet.? Jeg føler at fødslen nærmer sig, men Andre der har oplevet det?
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
Baby er rigtig tit stille et par dage inden fødslen, det har jeg hørt flere og kender flere der har oplevet
Så måske er der ved at ske noget. Oplevede det også 2. gang en uge før termin, men endte alligevel med 9 dage over tid..
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
Ja ?
Men den har jo været stile, måske et par dage op til fødslen også, det ved vi jo ikke endnu
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
Min slimprob gik i fredags og min mave faldte rigtigt ned i weekenden... Så der er sket en del med min krop de sidste par dage og idag har jeg bare såååå mange plukkeveer.. Det har været hårdt og så går man jo bare og venter på at de tager til i styrke, men der sker ikk og en disse.
Men skal heldigvis til jordemoder imorgen, men hun gider jo nok ikk hjælpe med at få sat lidt gang i sagerne.. øvøv...
er meget utålmodig for tiden :O)
maj 2010
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
maj 2010
* Dina & Kenneth * Snart forældre
maj 2010
maj 2010
maj 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
men jeg tror også der er stor forskel..
Altså, jeg skal til undersøgelse samt samtale om igangsætning på mandag, hvis der ikke sker noget inden da.
Hvis alt ser fint ud til den tid, skal jeg vente til 42+ inden de sætter mig i gang..
I og for sig er jeg ikke såå utålmodig, men samtidig er jeg virkelig træt af at have ondt hele tiden..
Bliver det en smule værre, så vil jeg nok i den grad forsøge at overtale dem til at sætte mig i gang mandag.
Jeg har rigtig svært ved at tage tøj på, komme ud af sengen, og rejse mig fra toilettet pga. smerter. Forleden lå jeg i tre timer, inden det lykkedes mig at komme op..
Jeg har sat den grænse for mig selv, at hvis jeg bliver nødt til at ringe og få min mor til at komme forbi for at hjælpe mig, så vil jeg nok snakke med meget store bogstaver, for at få lov at blive sat i gang.. Det andet fungerer jo ikke, når jeg bor alene. Jeg SKAL jo kunne rejse mig efter toiletbesøg..
Og så fylder det da også lidt, at jeg helst ikke ser han kommer over 4 kg inden han kommer ud, og han vokser jo stødt..
maj 2010
maj 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
tjaeh, hvis jeg når det punkt, hvor jeg rent fysisk ikke kan rejse mig efter at have sovet, eller været på toilettet, så vil jeg nok mene at det er en acceptabel undskyldning..
Der har jeg i hvert fald selv trukket grænsen.
Barnet er stort, og fuldbårent, så det handler jo ikke om at jeg ikke gider være gravid, eller at jeg er utålmodig.. Det handler om at jeg ikke kan klare mig selv alene herhjemme, når jeg har så ondt..
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
plukkeveer ???