{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

plukkeveer ??? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg var på Skejby igår fordi jeg ikke havde mærket baby så meget. Men han blev da livlig derude og har også været det idag. Men de sagde derude at jeg havde blærebetændelse så fik nogle piller mid det.
Men idag har jeg bare mange plukkeveer og ondt smiley jeg får os nogle niv og JAG i underlivet.? Jeg føler at fødslen nærmer sig, men Andre der har oplevet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  plukkeveer ???
  • Sandra k
    Sandra k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
    #2   6. jul 2011
    Baby er rigtig tit stille et par dage inden fødslen, det har jeg hørt flere og kender flere der har oplevet smiley inkl. mig selv 1.gang.
    Så måske er der ved at ske noget. Oplevede det også 2. gang en uge før termin, men endte alligevel med 9 dage over tid..

• Sandra k
    Sandra k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
    #4   6. jul 2011
    Ja ? smiley
    Men den har jo været stile, måske et par dage op til fødslen også, det ved vi jo ikke endnu smiley

• #5   6. jul 2011 Jeg havde som du beskriver dine plukveer en halv uge før jeg fødte og jeg fødte 37+6.... Meeeen det jo ikke til at vide, men jeg havde os på fornemmelsen at der skulle ske noget men vidste jo ikke hvornår og hvordan.... smiley

• #6   6. jul 2011 ok, det lyder jo spændende :o)
    Min slimprob gik i fredags og min mave faldte rigtigt ned i weekenden... Så der er sket en del med min krop de sidste par dage og idag har jeg bare såååå mange plukkeveer.. Det har været hårdt og så går man jo bare og venter på at de tager til i styrke, men der sker ikk og en disse.
    Men skal heldigvis til jordemoder imorgen, men hun gider jo nok ikk hjælpe med at få sat lidt gang i sagerne.. øvøv...

er meget utålmodig for tiden :O)

• #7   6. jul 2011 Min slimprob gik slet ikke... Men det er jo alså bedst at lade det gå naturens gang, syntes egentlig at det er sådan lidt at der er så mange der gerne vil sættes igang inden de er nået termin... Den kommer jo når den er klar.... smiley

• #8   6. jul 2011 ja det er rigtigt. men det er jo så svært at vente smiley og når man har så mange trælse smerter er det hårdt... Men sådan er det jo at være gravid smiley

• #10   6. jul 2011
    * Dina & Kenneth * Snart forældre smiley * - Forstår ikke helt dit budskab til mig? smiley

• #12   6. jul 2011 Da jeg var gravid så jeg en her inde der skrev før uge 37 at nu ville hun sættes igang fordi hun ikke gad være gravid mere, altså hvis man har sagt A så må man os sige B... Gå tiden ud til der sker noget, selvfølgelig skal folk der har svangerskabsforgiftning eller er gået meget over have lov at blive sat igang, men fordi man har ondt som jeg os havde da min iskasnerve satte sig fast hele tiden, det er sku ikke grund nok... De er bedst af at være der til målet er nået.. smiley

• #13   6. jul 2011 Ja i de graviditeter hvor fosteret har det godt og trives så er det da bedst at det bliver til kroppen går igang selv... Sådan er vi jo indrettet fra naturens side af, så det siger jo sig selv.... smiley

• #15   6. jul 2011 Hvad mener du selv ?

• #16   7. jul 2011 Mor til tuks,
    men jeg tror også der er stor forskel..

Altså, jeg skal til undersøgelse samt samtale om igangsætning på mandag, hvis der ikke sker noget inden da.
    Hvis alt ser fint ud til den tid, skal jeg vente til 42+ inden de sætter mig i gang..

I og for sig er jeg ikke såå utålmodig, men samtidig er jeg virkelig træt af at have ondt hele tiden..
    Bliver det en smule værre, så vil jeg nok i den grad forsøge at overtale dem til at sætte mig i gang mandag.
    Jeg har rigtig svært ved at tage tøj på, komme ud af sengen, og rejse mig fra toilettet pga. smerter. Forleden lå jeg i tre timer, inden det lykkedes mig at komme op..

Jeg har sat den grænse for mig selv, at hvis jeg bliver nødt til at ringe og få min mor til at komme forbi for at hjælpe mig, så vil jeg nok snakke med meget store bogstaver, for at få lov at blive sat i gang.. Det andet fungerer jo ikke, når jeg bor alene. Jeg SKAL jo kunne rejse mig efter toiletbesøg..

Og så fylder det da også lidt, at jeg helst ikke ser han kommer over 4 kg inden han kommer ud, og han vokser jo stødt..

• #17   7. jul 2011 Jeg er skam stadig af den overbevisning at de har bedst af at blive der inde til kroppen går igang, jeg havde selv meget ondt og kunne heller ingen ting uden at jeg bare havde smerter... Men de skød min dreng til at være 3800 3900 g og da jeg så selv gik igang 37+6 ja så viste det sig jo da han kom ud at han kun vejede 2830g og hvade jeg nu gået tiden ud eller gået over så havde han nok haft en lidt bedere start.... Men det jeg mener er at der er mange her inde hvor der er et godt stykke tid til bebs kommer og de vil sættes igang fordi de selv mener at nu kan de ikke holde smerterne ud eller os kan de ikke vente længere fordi de er utolmodige, men helt ærligt i de fleste normale graviditeter så er det da bedst at den bliver der hvor den er.... Kan så godt forstå at du vil sættes igang hvid du går meget over termin, men smerter er jo ikke en undskyldning...

• #19   7. jul 2011 Ja hvad du selv mener er det rigtige, siden du tænker at du husker forkert ?

• #21   7. jul 2011 Mor til tuks,
    tjaeh, hvis jeg når det punkt, hvor jeg rent fysisk ikke kan rejse mig efter at have sovet, eller været på toilettet, så vil jeg nok mene at det er en acceptabel undskyldning..

Der har jeg i hvert fald selv trukket grænsen.
    Barnet er stort, og fuldbårent, så det handler jo ikke om at jeg ikke gider være gravid, eller at jeg er utålmodig.. Det handler om at jeg ikke kan klare mig selv alene herhjemme, når jeg har så ondt..

• #22   7. jul 2011 Jeg mærkede ikke ret meget liv den dag min fødsel gik i gang...

Kommentér på:
plukkeveer ???

Annonce