4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Har jeg anstrengt mig for meget?? :-S {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg jo haft de der dage med blødning og alt det og mellem linjerne fik jeg igår besked på at holde mig i ro fra nu af..
Idag skulle jeg så til kiropraktor med ryggen/bæknet og nakken, og der skulle jeg så gå ned da jeg ikke havde bil hjemme.. efter kiropraktoren tog jeg en rundtur rundt i byen til de forskellige butikker og endte egentlig med en god god gåtur.. Da jeg kom hjem, kørte mig og manden så til Holbæk og gik rundt i de forskelige butikker da jeg skulle have lidt nyt tøj..
Allerede i Holbæk kunne jeg mærke smerte i mine ben og mave og havde svært ved at gå.. så røg hjem på sofaen.. her til aften er jeg så nu bare mega øm i det nederste af underlivet, ned i benene og min mave gør ondt med mens lignende smerter.. Har lige sovet en times tid men har stadig ømhed i hele maven og ned i underlivet..
Tror i det er fordi jeg har været for dum og gået for meget?? Eller skal man være begymret??
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Lægen har sagt at du skal holde dig i ro, og så SKAL du holde dig i ro. Det var måske lige lidt for meget at gå sååå meget.
Jeg havde også flere gange, hvor jeg havde gået for meget, og det kan bestemt ikke betale sig. jeg var øm i maven og benene i flere dage.
Men er du urolig, så ring på FG og snak med dem. De er trods alt uddannet til at vide om du skal bekymre dig.
maj 2008
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jeg lider selv af blødninger og en del andre ting, og skal derfor holæde mig i ro, men det betyder jo ikke jeg skal ligge i min seng hele dagen ;o) så jeg har da en del dage hvor jeg får ondt på den måde du beskriver og det går over efter en god nattesøvn og evt en afslapningsdag
maj 2008
Manden er heldigvis sød til at minde mig om at jeg skal slappe af
Har jeg anstrengt mig for meget?? :-S