{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Har jeg anstrengt mig for meget?? :-S {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg jo haft de der dage med blødning og alt det og mellem linjerne fik jeg igår besked på at holde mig i ro fra nu af..

Idag skulle jeg så til kiropraktor med ryggen/bæknet og nakken, og der skulle jeg så gå ned da jeg ikke havde bil hjemme.. efter kiropraktoren tog jeg en rundtur rundt i byen til de forskellige butikker og endte egentlig med en god god gåtur.. Da jeg kom hjem, kørte mig og manden så til Holbæk og gik rundt i de forskelige butikker da jeg skulle have lidt nyt tøj.. smiley
Allerede i Holbæk kunne jeg mærke smerte i mine ben og mave og havde svært ved at gå.. så røg hjem på sofaen.. her til aften er jeg så nu bare mega øm i det nederste af underlivet, ned i benene og min mave gør ondt med mens lignende smerter.. Har lige sovet en times tid men har stadig ømhed i hele maven og ned i underlivet..

Tror i det er fordi jeg har været for dum og gået for meget?? Eller skal man være begymret??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har jeg anstrengt mig for meget?? :-S
  • #1   1. jul 2011 Det lød nok også forkert.. Altså var nødt til at gå til kiropraktoren da mit bækken trængte til det.. og så gik jeg jo egentlig stille og roligt mellem butikkerne og tog de hvil og det tempo jeg kunne klare det i smiley så har gået stille og roligt .. men tror i jeg stadig har anstrengt mig for meget?

• #2   1. jul 2011 hvis du er urolig så ring og snak med dem på fødegangen!

• #3   1. jul 2011 Om du så går aldrig så stille så anstrænger du underlivet.
    Lægen har sagt at du skal holde dig i ro, og så SKAL du holde dig i ro. Det var måske lige lidt for meget at gå sååå meget.

Jeg havde også flere gange, hvor jeg havde gået for meget, og det kan bestemt ikke betale sig. jeg var øm i maven og benene i flere dage.

Men er du urolig, så ring på FG og snak med dem. De er trods alt uddannet til at vide om du skal bekymre dig.

• #4   1. jul 2011 Ville ikke forstyrre fødegangen igen da det så er 3 gang på 4 dage jeg ringer, men regner med jeg bare har gået lidt for meget idag og er øm.. må lære at tage den lidt med ro :-S

• #5   3. jul 2011 vil også tro du bare har overanstrengt kroppen, det kommer du nok til at opleve en del gange, man er jo også nødt til at finde ud af hvor grænsen går ;o)

jeg lider selv af blødninger og en del andre ting, og skal derfor holæde mig i ro, men det betyder jo ikke jeg skal ligge i min seng hele dagen ;o) så jeg har da en del dage hvor jeg får ondt på den måde du beskriver og det går over efter en god nattesøvn og evt en afslapningsdag

• #6   3. jul 2011 Ditte.. Tror du har ganske ret.. Tager den med ro nu så snart jeg kan mærke at jeg har ondt og blir nervøs og ellers tager jeg tingene i et roligt tempo så jeg ikke overanstrenger mig igen..
    Manden er heldigvis sød til at minde mig om at jeg skal slappe af smiley

Kommentér på:
Har jeg anstrengt mig for meget?? :-S

Annonce