{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

hjælp-smerter-brug for luft {{forumTopicSubject}}

det her er for at få luft for det hele og evt gode råd

det hele startede igåpr var jeg havde tynd mave og opkast tænker ik over det men i morges da jeg står op havde en ondt i maven altså het nede tager så til akupunktur som aftalt men da vi sidder og venter bliver jeg meget skidt før koldsved men kommer ind og lægge ned får nåle i og hun spørger så om jeg har ondt eller er skidt hvilket jeg jo er forklare hende det så og hun snakker med aukut vagerskab som vil ha mig ned til scaningen med det sammen så får nålene ud og kommer i tøjet på igen kommer så der ned og melder jeg er ankommet og mere husker jeg så ik besvimer og så kommer folk rende kommer ind og lægge og venter så på lægen som så undersøger mig og scanner og den lille er ik aktiv men hjertet slår hun siger det er fordi den sove ja ok logisk er det jo. så får taget urin prøve som er negativ og får så taget blodprøver og så sent hjem for at slappe af og sove men har ik kunne sove for mine smerter det er som om min mave er ved at springe det trykker helt vildt og for flere og flere pli´kveer så er møg nervøs for at der er noget der ik er som det skal være så har ringet derud igen de ville ringe tilbage men hold op hvor er vente tiden dog lang

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp-smerter-brug for luft
Kommentér på:
hjælp-smerter-brug for luft

Annonce