{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

til tjek to gange samme dag {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt ned af vores trappe i sidste uge, hvem har også opfundet vindel-trapper, de er jo møgfarlige?...
Nå men, jeg blødte, og lægen valgte at sende mig til opfølgende scanning, det var jeg i går formiddags.. i aftes ved 23-tiden, vågnede jeg ved at jeg var våd mellem benene og under numsen, troede jeg havde tisset i sengen, men opdager så at det er blod... Vagtlægen kommer ud, og sender mig igen til Randers til endnu et tjek...
Man når virkelig at tænke mange tanker, for jeg havde jo lige været inde og se bebs hvor alt bare var så fint, også pludselig det?
Jeg blev scannet, og bebs havde det godt og sprællede på livet løs. bliver så undersøgt på alle leder og kanter for at finde årsagen til blødningen, som stadig er der.. Det viser sig så, at jeg har nogle "udposninger" i livmoderhalsen, som var bristet og de blødte en hel del, så de blev brændt, og jeg skulle blive natten over.. Er så lige kommet hjem nu, men sikke da noget..
Jeg synes godt nok ikke denne her graviditet er startet specielt godt, men nu håber jeg da at det var det, så jeg kan nyde det lidt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til tjek to gange samme dag
Kommentér på:
til tjek to gange samme dag

Annonce