{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Arrrhgg... tvivl... veer. {{forumTopicSubject}}

Jeg blev vækket i morges af en (pluk)ve ved 5 tiden... de kom så regelmæssigt ca hver 20. minut i et par timer. Nu er der 10 min imellem...
De gør ondt, men det gør alle mine plukveer jo... og de varer ikke lige længe... og det er ikke ulideligt ondt.

Men de er ret regelmæssige... er godt nok i tvivl om, om det er noget jeg skal til at reagere på. Ved godt at der skal være 5 min imellem... men er bare lidt urolig for at føde i bilen¨, fordi man kommer for sent afsted... og skal jo også lige have manden hjem fra arbejde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrrhgg... tvivl... veer.
  • #1   15. jun 2011 hvis du er i tvivl å ring til FG og hør hvad de har at sige.

de plejer at være søde til at snakke med en og måske os kigge på dig så du kan få slappet lidt af også hvis det er i dag det endelig er dagen for jer

• #2   15. jun 2011 Ja, overvejer også at ringe og bare lige snakke med dem... synes nemlig også at baby er lidt mindre aktiv end hun plejer.

• #3   15. jun 2011 åh hvor dejlig for dig hehe jeg ville ringe til manden med det samme ogdså fg bare for være sikker hehe det ville jo være sur og gøre det i bilen og vis i har langt og køre her har vi over 60 km til nærmeste sygehyus

• #4   15. jun 2011 åh hvor dejlig for dig hehe jeg ville ringe til manden med det samme ogdså fg bare for være sikker hehe det ville jo være sur og gøre det i bilen og vis i har langt og køre her har vi over 60 km til nærmeste sygehyus

• #5   15. jun 2011 Hippo - vi har heldigvis kun ca 12 min i bil vil jeg tro... så det er lidt nemmere for mig at nå dertil.
    Tror også bare jeg er lidt overbekymret, fordi min veninde fødte sin søn for halvanden måned siden på undersøgelsesstuen, hun nåede ikke engang ind på fødestuen.
    Håber også snart der sker noget for dig, så du ikke skal vente så meget længere...

• #6   15. jun 2011 he hvor vild det gik da næsten for stærkt så he

jo mange tak skal afsted til lægen nu så håber he god fornøjelse til dig krydser fingere

• #7   15. jun 2011 Krydser for at du får truet ham/hende til tidligere igangsættelse smiley

• #8   15. jun 2011 ja er ikk i tvilv .. ja de føltes som kraftige pluk veer i starten og gør ikk vanvittigt ondt men om ikk så længe er jeg ret sikker på du ikk er i tvivl mere:=)=

• #9   15. jun 2011 Jeg synes også du skal ta' og ringe til både mand og FG! smiley

• #11   15. jun 2011 hii rikke hun komner i dag den 15 for det er jo min fødelsdag og man plejer og sige man får hvad man ønsker sig sådan en dag og hvis jeg nu ønsker hun kommer idag mon ik det så sker smiley

• #12   15. jun 2011 Jaa, ring dog og tag en snak med FG.... smiley

Mit startede også så'n... Der gik dog alligevel tolv timer før jeg havde ham... Men jeg kom ind på FG da jeg var 7 cm åben..... og der gik næsten 7 timer defra hehe..

• #13   15. jun 2011 Rikke dog smiley Husk du skal ikke lytte til os herinde, men du skal lytte til din krop - føler du det er tid til af ringe nu! så gør du det! Føler du det ikke er tid endnu så vent smiley
    Jeg vågnede kl 2 om natten med min den mindste & der havde jeg veer, jeg var ikke rigtig i tvivl, men ringede først sent på dagen til FG fordi jeg kunne arbejde med mine veer ( når man er hjemme føles det hele ikke så svært & ikke en lang vente tid! ) ankommer kl 4 på sygehuset, der er jeg " kun " 3cm åben = aktiv fødsel - skal få to timer til af gå, kommer igen kl 18:00 & der har jeg kun åbnet mig endnu en cm smiley ankommer igen på sygehuset ved en 20 tiden & der er jeg 8cm åben smiley føder halvanden time efter smiley
    Så husk & lyt til DIN krop - hvis du føler du skal ringe NU så gør det smiley
    Vi andre kan ikke bedømme for dig søde smiley MEN MEN MEN jeg håber for dig det er nu!! smiley
    Rigtig god fødsel hvis det er nu! Husk & nyd det & prøv af arbejde så meget som muligt med selv så du får en fantastisk fødsel det er så stort! smiley

• #14   15. jun 2011 Tak allesammen... men nu er de desværre gået i stå... øv bøv... synes ellers lige det tegnede så godt. Skal dog lige siges, at jeg tror der er lidt blod i mit udflod, så måske sker der alligevel noget.
    Kan være de kommer og går lidt inden de bliver rigtige veer smiley

• #15   15. jun 2011 Rikke : Mine stoppede os til tider med lille fisen, lang tid af gangen så tog det ikke så tungt smiley
    Men jeg fødte altså samme dag!
    & nu du siger blod - Tror simpelthen det er tegnblødning smiley det et godt tegn hold øje med det ikke bliver vildt meget - det skal du reagere på hvis det bliver smiley

• #16   15. jun 2011 mine veer mærkede som en blanding af ligamentsmerter og plukveer !!
    Så ville ringe og høre FG ad (:

• #17   15. jun 2011 når der først er blod i så plejer det a gå strært.. jeg har alle 3 gang født inden for et døgn når det var..

første gang : blod kl 7 født kl 1805 ( samme dag)

anden gang: blod 1 okt kl 6 veer kl 22 født kl 1250 2 okt..

3 gang blod kl 16 14 dec veer kl 22 født kl 459 15 dec

• #18   15. jun 2011 Det lyder som tegnblødning. Med min søn fik jeg det ikke men fik det med min datter.
    Fik tegnblødning d 13 dec kl 21.30, hvor jeg så også fik veer og fødte kl 12.06 d 14. Var 9 cm åben da jeg kom på fødegangen kl 8.04. Men hun lå ikke ordentlig nede i mit bækken.

• #19   15. jun 2011 lidt vee støv til dig..

• #20   15. jun 2011 Kunne da godt tyde på at der er noget på vej smiley en masse ve-støv er sendt afsted..
    Hvordan mon det går nu? Måske du slet ikke har brug for ve-støv? ;o)

Kommentér på:
Arrrhgg... tvivl... veer.

Annonce