{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

baby fylder {{forumTopicSubject}}

ja piger er jo 26+1 og syntes i den grad baby fylder i maven. kan il finde en stilling at ligge i uden jeg bliver utilpas, eller får vildt ondt. eller hun sparker.

hvad delen gør man. samtid mærker jeg utroligt meget liv i form af spark og hikke dagligt.
og har fået at vide jeg skal holde mig meget i ro og ligge meget ned da min jordemoder er ved at gøre sig klar til fødsel og de ville gerne lige holde hende der inde 2 mdr i nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baby fylder
  • #2   10. jun 2011 fordi min livmoderhals er meget afkortet og blød i forhold til hvad den plejer.
    så hun gerne bestemt ik med at jeg går tiden ud.

og det hele skyldes stress og psykisk press da min kærestes datter og min kæreste ik lige kan finde ud af opdragele så vi står med et barn der slet ik vil høre efter.

• #4   10. jun 2011 fordi jeg har haft det som om det hele var ved at falde ud

• #7   10. jun 2011 I er da goe til det der med moralsk opbakning ....

JA , babyen fylder og bliver kun større - men det gør din livmoder også !
    Jeg havde også perioder hvor jeg følte jeg nærmest sprang i luften, men da livmoderen voksede lettede det .

Det siges at den vokser i ryk , og at det er omkring samme tidspunkt som du skulle have haft din menstration smiley

Mvh Pernille , der er 39+3 og næsten revner smiley

• #8   10. jun 2011 nææh som de andre siger så er der ikk så meget andte a gøre ind a vente på den synker ned i bækknet igen..

jeg har alle 3 gang ligget med puder både under maven for a støtte punde undre fødder for kramper i læggen og pude undre hovdet da jeg alle gangen har lidt a de ondest hals brand..
    så pudre og MASSER a dem.:=)

• #9   10. jun 2011 jeg har lige været hos lægen grundet voldsomme smerter. og jeg har fået bud på at ta pamol til at klare smerterne så jeg kan få slappet af i kroppen.
    som jeg skrev tidligere. blev jeg undersøgt i mandags og det viste sig at min livmoderhals er meget afkortet og meget meget blød vilket de siger er et tegn på en tidlig fødsel. derfor skal jeg holde mig meget i ro.
    sammen med mine mange plukveer har jeg også de vildeste ligamentsmerter. og derfor skal jeg tage pamol. og ja baby fylder lige nu sagde lægen da min livmoder åbenbart har svært ved at følge med med at vokse. derfor skal jeg slappe af.

• #10   10. jun 2011 du må prøve dig frem og der er ikk andet at gøre desværre.
    du skal have tålmodighed og så slappe af - det er meget vigtigt !!

• #12   10. jun 2011 der er 1cm tilbage

• #13   10. jun 2011 Ja, det bliver kun værre og værre... man kan ikke trække vejret og ligge ned... jeg sover stablet op med puder og dyner stoppet ind alle vegne. Kan godt forstå at du bliver frustreret når du ikke er længere henne... her har jeg gennemlevet tiden, nu måtte hun gerne komme ud.

• #15   11. jun 2011 jeg har skam os været indlagt. men som de sagde kunne jeg lige så godt ligge hjemme og nyde solen som ligge der ude og blomstre. skal jo bare holde mig så meget som muligt i ro

• #16   11. jun 2011 og til alle jer der skriver det kun bliver værre det ved jeg skam godt at det gør. men nu er det bare sådan at min livmoder ik helt kan følge med i at vokse. samt føler jeg at jeg er ved at tabe det hele. så behøver ik vide hvor slemt det bliver osv.
    det jeg udemærket godt klar over.

• #17   11. jun 2011 Heidi - tror bare det folk mener er, at der ikke rigtig er noget at gøre ved det - så vidt vi ved. Så man ligeså godt kan vænne sig til det. Jeg har ikke på noget tidspunkt været ved at føde før tiden, men har til gengæld levet med mange smerter siden jeg var ca 15+
    Det er lige meget hvem jeg har spurgt - læge, jordmor, her... ingen har kunnet råde mig til andet end at leve med det.

• #18   11. jun 2011 prøv at lægge på siden med en dyne imellem madres og mave

• #19   11. jun 2011 rikke: jeg ved da godt der ik er noget at gøre. dum er jeg ikke selv om jeg er første gangs gravid.
    jeg har forsøgt alle stillinger og intet hjælper.
    og i står ik i samme situation som mig
    det er fordi min livmoderhals er ved at åbne sig. så tingene kan ik samlignes

• #20   11. jun 2011 Mht. at ligge ordentligt, så har jeg fundet en dejlig dejlig pude i Ikea.

Det er en stor gyselig skriggrøn pude, der i formen mest af alt minder om et kæmpe hygiejnebind.
    Den er god fordi den er så stor at den kan fungere som hovedpude, samtidig med jeg kan have benene omkring (bedre for bækkenet) og der er en bue ind på midten, så min mave kan ligge der.
    Det hjælper virkelig mig, for jeg får ondti bækken og mave at af ligge på siden, men bliver dårlig af at ligge på ryggen..

Prøv at finde en stor pude af en art at ligge med, det kan virkelig anbefales, selvom man føler sig lidt dum..

• #21   11. jun 2011 Heidi - nu er det ikke for at være irriterende... men du spørger jo selv hvad man gør.
    Er ked af at din situation virker lidt håbløs... og håber bare for dig, at du kan holde på din baby til det er sikkert at føde.

• #23   11. jun 2011 mor til vera: tusind tak. lige det jeg havde brug for at høre.

• #25   11. jun 2011 Du spørger jo selv Heidi og så kommer folk jo med de forslag ìg erfaringer de har.

Kommentér på:
baby fylder

Annonce