{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Av av.. ?? :S {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan ondt i højre side af min mave der nærmest breder sig om til ryggen nogle gange.. det sidder oppe i maven ude i højre side.. det gør så ondt at jeg til tider dårligt kan side, og nærmest ikke stå.. det gør rigtig ondt.. men pludseligt er det væk og så kan det komme igen.. det har varet siden igår aftes..
Men er i tvivl om det er ligament smerter eller hvad det kan være?? Har i et bud tøser???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av av.. ?? :S
  • #1   6. jun 2011 Føles det lidt som krampe?
    Hjælper det fx, hvis du ændre stilling eller strække området ud?

• #2   6. jun 2011 ja men søde lizette længe siden :=)

du har bare fået de første pluk veer Smil.. bare rolige de bliver værre endu
    .. men det er kroppems måde a vænne sig og gøre sig klar til du får de rigtige selv om de siger pluk veer ikk ska gøre ondt så har mine altid gjort heere nas og kender flere da ha .. men oz en go ide a blkive tjekket for blære betændelse få det kan godt gi pluk veer oz oveni:=)

• #3   6. jun 2011 Liane - gjorde dine plukveer kun ondt i den ene side?
    Det har jeg aldrig oplevet.

• #5   6. jun 2011 Nu ved jeg ikke hvordan plukkeveer er.. men synes ikke det føles sådan.. har ondt oppe i maven i højre side.. sådan langt ude i siden og det føles som om nogen presser derude eller strækker.. derfor tænker jeg lidt ligamentsmerter.. men det gør mega ondt og kan dårligt det ene eller andet.. det sådan trykker hvis man kan sige det sådan..

Synes ikke det føles som krampe, men kan godt blive i tvivl men det er sådan en konstant smerte..

Lidt svært at forklare.. :-S

• #7   6. jun 2011 Jeg havde nogle gange smerter i min ene side - som gjorde at maven bare var mega øm og det gjorde skide ondt !! men det var helt normalt sagde lægerne - man skulle bare slappe af !!

• #8   6. jun 2011 Har haft det før bare nede i underlivet.. altså sådan nede ved æggestokkene eller derved.. men aldrig oppe i maven..
    Ved ikke om jeg er bekymret som sådan.. men har bare mega ondt når de er værst.. så ville lige have jeres bud på hvad det er .. eller om jeg skal være bekymret???

• #9   6. jun 2011 Ja, nu har jeg jo gentagende gange sagt at din graviditet ligner min...
    Og tror lige jeg siger det igen smiley
    Jeg har siden jeg var ca uge 15 haft smerter i musklerne oppe under ribbenene, især i højre side.
    Det er som om musklerne simpelthen ikke kan følge med mens min mave vokser. De kommer især, hvis jeg sidder for længe i samme stilling, eller går meget mens jeg bærer fx en indkøbspose.
    Min læge sagde, at det behøvede jo ikke vare hele graviditeten, men nu er der 8 dage til termin, så nu er jeg bare glad, hvis det forsvinder når jeg har født.

• #10   6. jun 2011 Rikke.. så er det garanteret det samme ... det ville da ikke undre mig.. smiley Det kan man da lidt "håbe" at det er.. for så er det jo nok ganske normalt.. men smerten sidder sådan lige over hoften hvis man skal finde en placering på det..

• #11   6. jun 2011 jeg tror os det er fordi den lille basse bygger ud og sparker godt til derinde - så du vil være øm og have ondt i det hele smiley men altså hvis det bliver for slemt eller værre ville jeg lige smide et opkald mod fødegangen eller svangregangen smiley

• #12   6. jun 2011 det var sådan lidt forskelligt og man bliver herre bekymmret nogen gang og nogen gang har jeg da være ihvertfald en million gang på wc for a tjekke om jeg blødte .. men altid ring til læge hvis du er i tvivl men har alså oz hørt om folk som har haft så a de blev sygemeldt pga pluk veer ..

• #13   6. jun 2011 Jeg startede med at ringe til den der jordmor hotline på sygehuset... de sagde jeg skulle få en undersøgelse hos egen læge.
    Det gjorde jeg så, og de ville da gerne sygemelde mig... men jeg synes det var voldsomt at skulle sygemeldes 3 måneder pga muskelsmerter, så jeg lavede en aftale med mit arbejde om, at de ville aflaste mig og sørge for at jeg ikke sad til lange behandlinger i samme stilling...
    Det lykkedes mig at gennemleve de måneder, dog vil jeg sige, at det ikke altid var nogen fornøjelse, og der var dage, hvor jeg bestemt ønskede at jeg havde fået den sygemelding.
    For mig var det bare vigtigt at få at vide, at det kun var mig, og at det ikke var farligt for lillepigen.

• #14   6. jun 2011 Det er garanteret fordi han bygger ud derinde.. han har været vildt aktiv her til formiddag og sparker helt vildt.. så tænker at der er fordi han udvider.. blir bare forskrækket når det gør så ondt at jeg dårligt kan gå.. det er virkelig ubehageligt.. men håber på det er normalt så.. .
    Bløder ikke eller noget som helst.. har bare ondt i siden når jeg er på toilettet.. men ikke som en blærebetændelse.. smiley

Dejligt med lidt beroligelse søde tøser.. smiley

Jeg skal lige holde ud i 3 uger så har jeg sommerferie i 5 uger.. så håber jeg kan klare det..

• #15   6. jun 2011 Det er garanteret fordi han bygger ud derinde.. han har været vildt aktiv her til formiddag og sparker helt vildt.. så tænker at der er fordi han udvider.. blir bare forskrækket når det gør så ondt at jeg dårligt kan gå.. det er virkelig ubehageligt.. men håber på det er normalt så.. .
    Bløder ikke eller noget som helst.. har bare ondt i siden når jeg er på toilettet.. men ikke som en blærebetændelse.. smiley

Jeg skal lige holde ud i 3 uger så har jeg sommerferie i 5 uger.. så håber jeg kan klare det..

• #16   6. jun 2011 Det er garanteret fordi han bygger ud derinde.. han har været vildt aktiv her til formiddag og sparker helt vildt.. så tænker at der er fordi han udvider.. blir bare forskrækket når det gør så ondt at jeg dårligt kan gå.. det er virkelig ubehageligt.. men håber på det er normalt så.. .

• #17   6. jun 2011 Det er garanteret fordi han bygger ud derinde.. han har været vildt aktiv her til formiddag og sparker helt vildt.. så tænker at der er fordi han udvider.. blir bare forskrækket når det gør så ondt at jeg dårligt kan gå.. det er virkelig ubehageligt.. men håber på det er normalt så.. .

• #18   6. jun 2011 Arrrh den ville ikke poste indlægget.. og må jo kun slettet en.. smiley SORRY smiley

• #19   6. jun 2011 Ja, og hvis du så ovenikøbet kan mærke at han sparker mest i højre side, så tror jeg du har diagnosen...
    Her har min nu 3400 g baby sine fødder lige under ribbenene i højre side, der hvor jeg i forvejen er øm... så den muskel får et los af den anden verden indimellem... av av... nu må hun gerne snart komme ud.

• #20   6. jun 2011 ja han udvider de lige ind til han kommer ud både ribben og bækken bliver jo skubbet fra hinanden så der er plads plus jo større han bliver jo mere med vil han trykke på de forskellige organger oz..

• #21   6. jun 2011 Han sparker meget rundt omkring, men tror det er pga. han også sparker derovre.. smiley Regner med det er derfor så.. Det kan vel gøre nas når han sådan rammer.. smiley men var i tvivl for ved ikke hvor højt han ligger derinde endnu.. smiley

• #22   6. jun 2011 det er dage hvor det ikk altid føltes lige fedt a være gravid men man glemmer hurtigt igen...smil..

• #23   6. jun 2011 garentere derfor.. ja..

• #24   6. jun 2011 Lizette - jeg mærkede spark helt oppe i ribbenene da jeg var ca 24 uger henne... så det er nok ikke helt galt, hvis du mærker ham lidt under det nu... kommer lidt an på, hvor lang din overkrop er... min er ret kort.

• #25   6. jun 2011 Liane... vil bestemt ikke bytte det for noget selvom jeg har ondt.. det er sådan en fantastisk ting smiley

Rikke.. okay så passer det måske meget godt.. tror jeg har en lidt lang overkrop men ved det faktisk ikke.. har længere ben i den forstand.. hihi.. smiley

Men nu har jeg lige et stop hvor det ikke gør ondt.. dejligt..

• #26   6. jun 2011 lizetter heller ikk selv om jeg denne gang brækkede mig alle 9 md og må da indrømme nogen dage med ovdet i toilette har jeg da tænkt hvor er det lige man gør det 3 gange ha ha..:=)

• #27   6. jun 2011 Haha det er det hele værd selvom man har møg ondt smiley

Lige nu har jeg bare så ondt at jeg kun kan sidde stille.. rigtig øv.. så håber det snart går væk igen.. :-S

• #28   6. jun 2011 Ja, man gør det sq gerne igen... selvom det gør ondt, er hårdt, og jeg ikke har sovet en nat igennem i mange måneder.

• #29   6. jun 2011 Helt enig..
    Har godt nok ondt lige nu.. smiley øv øv .. er glad for at jeg skal til jordemoder onsdag så må jeg spørge hende.. håber jeg holder til i morgen og onsdag på arbejde.. smiley

• #30   7. jun 2011 ja hi hi det er kun 6 md her den 15 og kan da allrede godt gå hen og være lidt skur he he.. oz selv om jeg er en dem som bare får sååå dårligt .. men så mærker man lige et spark oz så det glemt:=)

• #31   7. jun 2011 JA sparkene de er bare såååå fantastiske smiley Elsker det bare.. så er det, klart det hele værd smiley

Kommentér på:
Av av.. ?? :S

Annonce