{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh, tiden går langsomt ,.
  • #1   11. sep 2008 nej det var de sidste 8 uger der gik langsom synes jeg....

• #2   11. sep 2008 nej syntes tiden i starten gik rigtig hurtigt, for der går man bare at glæder sig:) ja syntes også først det er nu her til sidst at tiden går langsomt smiley nu begynder maven at være besværlig og man kan ikke sove om natten, så nu må de sidste 4 uger bare gerne gå så han kan komme ud, smiler...!

• #3   11. sep 2008 Til tider synes jeg at tiden gik langsomt, men nu hvor jeg tænker tilbage er de sidste 9 mdr. gået SÅ utrolig stærkt...
    Jeg har termin på lørdag! smiley

Lige nu synes jeg tiden går endnu langsommere end hele graviditeten.
    Fra jeg gik på barsel for snart 4 uger siden og til nu, har føltes som en evighed smiley

• #4   11. sep 2008 jeg er nu 29 + 6 og tiden går stadig langsom for mig... men ja starten går rigtig langsom, tror også det er fordi du ikke har fået mave på endnu og folk kan ikke se du skal have en lille guldklump...

• #5   11. sep 2008 Syntes bare det er så trælst.
    Vil bare gerne kunne se noget. smiley

Og få de 12 uger overstået, for er jeg lidt mere tryg.

For havde en missed abortion for 2 år siden. hvor fosteret gik bort i 10 uge, men vi fandt først ud af det i 13 uge.
    Fordi min krop ikke selv kunne udskilde det smiley

• #6   11. sep 2008 ved godt det kan være svært, men prøv at lade vær med at tænke på at du midstet sidste gang... men tænk positiv og bare være glad for at du har et lille foster derinde... hvis du tænker for meget, går tiden også bare endnu mere langsom

• #7   11. sep 2008 Hehe .. Den første tid er igen ting, i forhold til de sidste 8 uger :o)

• #8   11. sep 2008 Ja, det er rigtig nok smiley
    - Men man kan jo ikke lade være med at tænke på det alligevel.

- Men selvfølgelig er jeg glad, der er ingen der kan pille mig ned fra den lyserøde sky smiley

• #9   11. sep 2008 men igen prøv at tænk positiv... (selv om det er meget svært)
    Har en moster som også mistet et i de første uger, men hun prøvet igen og nu har hun en dejlig søn på godt 6 mdr... så jeg er sikker på at du nok også skal klare dig... men ellers er vi alle herinde og kan hjælpe og snakke med dig hvis det er... det er vel derfor v har dette forum... smiley

• #10   11. sep 2008 Det er dejligt at vide smiley
    - Det bliver sikkert også brugt smiley

• #11   11. sep 2008 Hmm synes også tiden i starten gik lidt langsom, men da jeg som var over uge 12 synes jeg bare tiden flyver afsted.. Og især når jeg tænker tilbage.. Kan slet ikke forstå at jeg er 30+2 idag..

• #12   11. sep 2008 Sorry, havde ikke lige læst det med din abort...
    Så det var ikke for at være ond, at jeg skrev som jeg skrev...

Kan godt forstå du sys det er svært.. Har selv prøvet det samme.. 1år før vi fik nicoline, var jeg gravid med tvillinger, mistede dem i uge 15, min krop kunne heller ikke selv udskille dem..
    Så tro mig, jeg føler med dig!

Men op med humøret, er sikker på at det kon skal gå dig godt denne gang :o)

• #13   11. sep 2008 jeg fandt ud af jeg var gravid onsdag i sidste uge, og syntes også bare tidne snegler sig afsted XD

• #14   11. sep 2008 lige da jeg fandt ud af det syntes jeg også det gik langsomt og jeg ville fortælle alle at jeg var gravid men jeg var jo ikke så langt henne så "alt kunne ske" som der blev sagt så det var svært at lade være med at vente med at kunne fortælle.
    Men nu er jeg 19+0 i morgen og synes det var i går jeg stod med testen der var positiv. Det var 10 juni og synes nu ikke det er så lang tid siden, så når man lige vænner sig til det går det ret hurtigt synes jeg for så glemmer man lidt at man er gravid fordi man jo ikke kan se noget.

for to uger siden var min mave også stadig næsten flad, ikke helt der var en mini bule men man ville nok stadig slet ikke kunne se jeg var gravid og det syntes jeg man kunne på de andre, og tiden gik såå langsomt nu men så lige pludselig "boom!" i løbet af 1½ - 2 uger blev min mave bare stor synes jeg. Nu kan man sagtens se at jeg er gravid og så var det pludselig gået hurtigt og jeg tudede fordi jeg tænkte at jeg ikke kunne nå det hele til den blev født for nu var det jo pludselig gået hurtigt når jeg havde den store bulemave, og huden på min mave spænder nu og min navle.. den er blevet helt udspædnt på vandret led, håber ikke denb fortsætter sådan!

lige pludselig går det hurtigt for lige pludselig kommer maven og så synes man at det godt måtte have gået lidt langsommere så man ikke følte at man havde en honningmelon inden i maven fordi det var gået så hurtigt at kroppen ikke helt kunne følge med + ens hud på maven og det føles nogen gange som om ens mave er ved at sprænge i luften, men syntes også det gik langsomt

• #15   11. sep 2008 helt enig. tiden går så stærkt. og hvis man kan lade vær med at tænke over det går det endnu stærker. så op med humøret det hele skal nok gå:D:D

• #16   12. sep 2008 Ja, skal nok bare lade være med at tænke sådan.
    Men det er ski svært. hehe.

Når man er så glad for den lille spire smiley

Kommentér på:
Argh, tiden går langsomt ,.

Annonce