15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Frustreret over chef?! {{forumTopicSubject}}
Hej piger! Har virkelig brug for at komme ud med mine frustrationer! Håber i kan bære over med mig.
Jeg har igennem min graviditet lidt af ekstrem kvalme og opkast, med opkast op til 9 gange i løbet af en arbejdsdag, og virkelig kæmpet for at klare mig igennem den. Min chef har også tydeligt kun se på mig hvor skidt jeg er. Jeg har haft en sygedag pga det for 3 uger siden, og så i tirsdag hvor jeg havde 12 timers vagt havde jeg været vågen hele natten og bare kastet op, jeg var virkelig virkelig skidt, så der meldte jeg mig syg, der var så ingenting. Onsdag havde jeg så fri, men jeg var også sindsygt dårlig og kunne intet holde i mig. Igår er jeg så også super dårlig, men tager afsted alligevel. Efter 2 timer må jeg opgive da jeg bare ingenting kan. Og i nat har jeg virkelig også bare været sindsygt dårlig, kastet op og været ved at besvime, så jeg ringer imorges til min chef og siger jeg er nødt til at blive hjemme. Min chefs reaktion er så at det jo altså ikke er holdbart når han ikke ved hvornår han kan regne med jeg kommer?? Tænker bare What?? Det er min 3. Dag i løbet af 11 uger hvor mange nok mener jeg burde været blive hjemmet de sammenlagt 7 uger fordi jeg har haft SÅ meget opkast?? Så siger han også at når jeg har 12 timers vagt må jeg jo gerne ringe senere og sige jeg kom om aftenen? Ej men undskyld mig, jeg har fandme ikke bare morgenkvalme, og når jeg virkelig melder mig syg, kan jeg intet! HELE dagen!!
Nu sidder jeg vildt skuffet med dårlig smag i munden, og den arbejdsplads jeg før var glad for, har jeg ikke lyst til at komme på igen det sårede mig virkelig! Føler mig så uretfærdigt behandlet!
Undskyld hvis det blev lidt langt.
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Jeps, min chef er en mand, men normalt er han bare den mest omsorgsfulde og bedste chef, men åbenbart ikke mere. Synes virkelig ikke at 3 dage er meget?
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Dermed ikke sagt at han skal snakke til dig på en nedladende måde, men kan i ikke holde et møde og finde en løsning. Evt. nogle kortere vagter, eller måske en sygmeldning.
apr 2010
Derudover er jeg bestemt ikke typen der melder sig syg for sjov, normalt melder jeg mig kun syg hvis jeg har feber, derfor har jeg stort set ingen sygedage, hvorimod mange af mine kollegaer er sygemeldte hvis de er lidt forkølet?? Derfor synes jeg ikke han kan tillade sig at komme med sådan en udmeldning at han ikke kan regne med mig efter 3 dage??
Jeg ville jo mene han burde sætte pris på jeg virkelig kæmper for at passe mit arbejde, i stedet for at få en langtids sygemelding hvor han skal betale min fulde løn + den som skal være der i stedet for mig? Så vil jeg da mene det er nemmere at klare sig uden mig i 3 dage. Jeg står i en stor butik hvor vi er mange på i løbet af dagen, så ved at de "sagtens" kan undvære mig eller hvordan man skal sige det. De har hvertfald ikke håret i postkassen.
Jeg synes bare det er skide urimeligt
Håber bare så meget at kvalmen forsvinder i løbet af 2 ugers tid, ellers må jeg jo tage kontakt til min læge ang. sygemelding.
Man kan vel også bare få en deltids sygemelding??
apr 2010
apr 2010
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
jeg er selv vild frusteret lige nu som chef. min tjener har meldt sig syg op til sin weekendvagt og jaee så må jeg som chef droppe alle mine planer for at passe biksen, det er squ ikke særlig sjovt at må sige til sin familie, desværre men jeg skal arbejde så bakketur og andet vi havde planlagt må vi droppe. hvis chefen nu også har sådan et problem er det jo ikke sjovt at få en syge melding!!!
Nej undskyld tøser, måtte bare ud med det, da jeg er så gal lige nu på den knægt som skulle ha mødt her kl 2 og så ligger han sig syg, og det er ikke første gang han gør det...
men jeg forstår godt hva i mener, for selvfølgelig er det ikke sjovt at du har det sådan, prøvede det selv og det var alle 9 md, så blev sygemeldt og indlagt da jeg slet ikke tog på, tværtimod tabte jeg 15 kilo..
håber du får det bedre hurtigt og er ude af alt det kvalme for det er ikke sjovt
sep 2010
og når det er en gravidit som TS så forstår jeg også chefen for som en anden siger, er det så resten af tiden eller hva, det er jo ikke til at sige, og i den sitation skal man jo ha fundet en ny, og det gør man ikke bare fra den ene dag til den anden
sep 2010
men ja jeg blir sur indvendigt, men lader det ikke gå ud over mine medarbejder, og de hører ikke jeg blir sur, kan kun ønske dem god bedring, for som chef må du ikke blive sur og så lade det gå ud over dem, men det er altså frusterende at opleve de ting..
nu lige ham der skulle komme her til aften og weekenden har bare været rigtig meget syg, og han blev faktisk fyret af tidligere chef, da jeg så overtog cafeen ringede jeg til ham og fik en god snak og sagde jeg syntes han skulle komme tilbage, men at han måtte oppe sig og evt holde op med at ryge hash før han går i seng, for det gør ham ustabil..
men som skrevet tidligere, så er der jo forskel på dette.. har selv stået som TS og været mega syg og måtte melde fra på job. blev så sygemeldt så min chef vidste at han skulle finde en som kunne ta mine vagter, hva jeg også syntes TS skal blive for så har hendes chef bedre mulighed for at ta en anden ind og lave en fast vagtplan
Frustreret over chef?!