{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Skal jeg være bekymret {{forumTopicSubject}}

mine lille prinsesse var meget aktiv i går, og har mærket hende dagligt de sidste 2 eller 3 uger... Men har slet ikke mærket hende i dag er 21+6... Ved godt man siger man først skal mærke liv hver dag fra 24 uge, men når jeg ellers har mærket hende dagligt...
Skal jeg være bekymret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg være bekymret
  • #1   10. maj 2011 Måske du kan prøve at ligge dig og slappe lidt af eller drikke et glas koldt vand.. det kan nogen gange få dem til at spjætte lidt.. Og ellers syntes jeg du skal ringe til fødegangen... Det er ikke meningen man skal gå og være nervøs smiley

• #2   10. maj 2011 Der er jo meget af dagen tilbage endnu så jeg vil ikke mene du skal bekymre dig endnu. Læg dig ned og slap helt af og se om du ikke mærker hende, skub lidt til hende eller drik noget koldt og se om hun ikke sprælder lidt.
    Men hvis du selv er meget bekymret skader det jo ingen at du ringer.
    Men det kan jo være hun først sparker lidt i aften. Men som du selv siger du er jo ikke så langt henne...

• #3   10. maj 2011 Drik et glas iskoldt vand og se om ikke du mærker hende

• #4   10. maj 2011 nogle gange skal man huske at de os bliver trætte og har brug for at sove - måske har hun vendt sig så hun sparker ind mod ryggen - ned i dit bækken osv - så kan man ikk rigtigt mærke så meget. sådan har jeg selv haft en af tøserne liggende. Du må prøve at slappe af - drikke lidt koldt vand og så bare se tiden an. man skal normalt ikk mærke hver dag før man skriver 24+ og nogle gange får du den besked fra JM os smiley

• #6   10. maj 2011 Min pige var meget aktiv nogle dage og meget lidt aktiv andre dage i starten, nu hvor hun fylder det hele mærker jeg hende konstant.

Kommentér på:
Skal jeg være bekymret

Annonce