5.677 visninger
|
Oprettet:
Piercing under graviditet {{forumTopicSubject}}
Hej alle jer mødre og gravide derude... jeg er nu 28+0 og er nået til at punkt hvor jeg kigger mig selv i spejlet og hader at jeg ligner... ja undskyld sproger, LORT! jeg har store udrugninger og næsten intet make-up på samt bleg. jeg vil egentlig gerne have der skal ske bare lidt, så jeg har tænkt på at få lavet en Tragus piercing, men får mange forskellige ting afvide omkring om man må eller ej ... er der nogle derude der har nogle rigtig oplysninger på hvorfor man ikke skulle måtte dette?
håber i kan hjælpe en restløs gravid!
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
Man skal os være obs på evt lever betændelse det er det sammen med tusser.!
jul 2008
hvor står det i dansk lovgivning?
jeg fik skudt min i, i torsdags
nov 2010
jul 2008
mig bekendt er der slet ingen lovgivning omkring piercing
nov 2010
jul 2008
nej det var heller ikke for at diskuterer, jeg vil oprigtigt gerne vide det hvis en sådan lov eksisterer, det var ren interesse
nov 2010
jul 2008
ja ulemperne ved at debattere på skrift
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Ligeså snart den bliver SKUDT i høre den ikke under en piercing mere ^^
En piercing laves i ''hånden'' (:
jul 2008
hvor står det?
Nadiaa
ja det er jeg klar over i fagsprog, ikke desto mindre bliver det at skyde i også nævnt i piercing laugets officielle hjemmeside, og nu betyder pierce jo bare at lave hul i eller gennemborer
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Det var heller ikke for at belære dig.
Men det ikke alle der ved det, og uanset hvad det betyder og hvor det nævnt så bliver man ikke piercet hvis det bliver skudt i ?
Snakker du med flere piercere vil de ovenikøbet alle fraråde at få skudt noget i..
Det gælder Næse, øre og navle ? og ja andre steder hvis man kan skyde i der. for det kan ødelægge huden, brusket og du risikere nogle grimme arm + en ''kugle'' inde i hullet ^^
jul 2008
det er jeg alt sammen klar over (bortset fra at der er uenighed om man kalder det en piercing når den skydes i, det er der nu nogen der mener, min egen holdning til hvad der er hvad er sådan set ligegyldig), men nu var jeg sådan set heller ikke den der begyndte at nævne det med at få det skudt i, det var der flere der gjorde før mig, jeg spurgte bare hvor henne der stod at det var ulovligt
jul 2008
jeg siger heller ikke hverken at det er eller ikke er en piercing når den skydes i, jeg siger heller ikke at det ER lovligt (eller ikke er)
jeg spørger bare hvor det står i lovgivningen, for jeg har aldrig hørt at det skulle være ulovligt og lige meget hvor meget jeg søger på nettet kan jeg ikke finde det, derfor ville jeg gerne vide det
jul 2008
jeg har også hørt piercere udtale det, det kan være pga at de af erfaring ved at det er bedre at få piercet i, det kan også være fordi, det ikke ryger i deres lomme når man får den skudt i
jeg har som sagt slet ikke undersøgt hvad der ville være bedst jeg har fået skudt en tragus i, og det gik fint og smertefrit.
jeg har fået piercet navle og tunge, men jeg var bare interesseret i påstanden om det ulovlige i at skyde huller igennem brusk, for så er der da mange der handler ulovligt rundt om i ganske almindelige guldsmede o.lign
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
Piercing under graviditet