{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

hvornår holder det op med at gøre ondt {{forumTopicSubject}}

Har det mildest sagt elendigt, men det er da også lidt rart at man ligesom bliver bekræftet i at der er ved at ske noget. smiley

jeg har ekstremt ømme bryster, niven i maven (murren) lidt som om at man skal til at have mens. jeg har konstant kvalme og kaster op engang imellem, udover det er jeg konstant sulten og tørstig og meget træt.. og skal tisse konstant.

hvor langt inde i graviditeten kommer dette til at varer ??
nogle gode råd til en Førstegangs fødende smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår holder det op med at gøre ondt
  • #1   29. apr 2011 nyder det skam også, smiley det er mest den niven jeg har i underlivet og kvalmen der går mig på, den ømme bryster var jeg forberedt på. men troede ikke kvalmen var så slem, og troede ikke at det gjorde ondt / nev i underlivet overhovedet . men man vender sig vel til det, det er vel værst i starten hvor livmoderen udvider sig smiley ?

• #2   29. apr 2011 Syntes niven var værst i starten. Jeg havde kvalme samtlige 9 mdr med alle mine 3, var faktisk også ude og kaste op mellem ve´erne på FG... Så... smiley

• #3   29. apr 2011 Jeg har haft det nøjagtig som dig.. Jeg er stadig træt og småkvalm, men for tre dage siden forsvandt mine mavesmerter pludselig, og kommer nu kun i kortere perioder.

Så mine "trælse" symptomer er så småt ved at lægge sig - måske er der snart håb for dig også smiley

• #4   29. apr 2011 det er mest normalt at have det som du beskriver de første 3 mdr, så blir det nemmere. nogle er selvfølgelig så uheldig at det varer ved, men for de fleste blir det lettere efter uge 12....

held og lykke smiley

• #6   29. apr 2011 så er der vist lidt tid til mine trælse symptomer lægger sig smiley

syns bare det underligt, mens smerterne kommer først om morgenen efter jeg har spist noget. indtil da, er der ikke noget .. må vel bare håbe det stopper når jeg når 3. måned smiley

men godt at høre at jeg ikke er den eneste smiley var ved at være bange for at der var noget galt med det .

• #7   29. apr 2011 jeg har desværre haft det gennem hele graviditeten men det er meget variernde fra graviditet til graviditet

• #8   29. apr 2011 Jeg troede også den slags gik over...
    Men nej, her bliver det vist ikke bedre før jeg har født.
    Kvalmen er væk, men hvis jeg ikke får medicin, får jeg halsbrand i stedet... og jeg har muskelsmerter i hele mave regionen, og når man har dem, gør plukveerne også ondt...
    Og nu har jeg så også fået vand i ben og fødder.... så de gør også ondt sidst på dagen...
    Til gengæld er der jo også nogen der ikke har ondt overhovedet, så måske er du heldig at det går over...

• #9   30. apr 2011 håber ikke det skal gøre så ondt her igennem hele graviditeten smiley

men ellers er det vel bare noget man må tage med smiley

• #10   2. maj 2011 smiley ; - jeg har haft ondt hver eneste dag siden jeg var ca 8+ tror jeg... det er ikke nogen fornøjelse, men jeg gør det gerne igen. Resultatet er garanteret det hele værd smiley

Kommentér på:
hvornår holder det op med at gøre ondt

Annonce