{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal de ske for mig? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg var jo ved lægen i onsdags for at få taget blodprøver, for at tjekke om jeg nu var okay med mine thrombocytter osv, som jo ik var så godt sidst med min graviditet, og derfor lå indlagt i en uge. (Hvis i vil vide mere, så skriv endelig)
Jeg fik så svar på mine prøver idag.
Sekretæren siger så at det nok er bedst jeg lige kommer op til lægen, og får snakket med ham. Jeg siger så at det lyder slemt.
Ja, men mine thrombocytter er lige så lave som sidst, og jeg har et lav blodprocent og en for højt kolesterol.
Hmm. Godt så..
Jeg skal til lægen på onsdag, og aner ik mit levende råd.
Jeg er så bange for at blive indlagt igen. Hva med Patrick.? Hvordan sku jeg ku undvære ham? Det er mig der både bringer og henter i DP!

Ja, jeg havde bare brug for at komme ud med det. Jeg er så ked.
JEg vil ik indlægges.

KnuZ


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor skal de ske for mig?
Kommentér på:
Hvorfor skal de ske for mig?

Annonce