{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Den voksende mave.. <3 {{forumTopicSubject}}

Ja idag er jeg så gået ind i uge 13+0... det går jo bare vildt stærkt.. men kan ikke lade vær med at være skuffet over min maves størrelse når jeg kigger på alle andre.. smiley Jeg kan se den er vokset her de sidste par uger men synes stadig den er meget lille.. Jeg har sådan en fin bule der buler under navlen og kan ikke passe mine bukser særlig godt mere, da de gør ondt at have på.. men synes bare andre har større maver end mig..

Ved godt man normalt ikke kan sammenligne sådan noget, men ja det tænker jeg bare meget over vil så gerne at folk snart kan se min fine mave jo smiley

Andre der har det som mig??? Man skal vel ikke være bekymret over mavens størrelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den voksende mave.. <3
  • #1   13. apr 2011 jeg var halvvejs, før nogen begyndte at spørge, om jeg var gravid..

lidt sjovt, for i starten vil man gerne blive stor så hurtigt som muligt, og når man så er blevet kæmpe, ville man godt være mindre;-)

væbn dig med tålmodighed og håb på, det betyder, at du ikke tager frygteligt mange kilo på i graviditeten:-)

• #2   13. apr 2011 Hold da op Lizette (: Jeg husker det som igår du skrev her inde du havde testet positiv & nu er du så langt! smiley
    Jeg kender det godt, men lige pludselig går det bare stærkt (: Glæd dig til du kommer lidt længere hen så din mave rigtig kan strutte smiley

• #4   13. apr 2011 Dejligt at høre tøser at det nok skal komme.. synes bare man er såååå utålmodig lige nu.. vil jo gerne vise alle at jeg er gravid men føler ikke folk kan se det på mig.. jo dem der kender mig meget godt og ved det men ellers ikke.. Har vidst tabt mig et par kilo nu jeg har kastet så meget op i starten af graviditeten her, så det har nok også lidt med det at gøre.. og vil jo heller ikke tage vildt på .. gad bare godt folk kunne se det nu smiley hihi.

• #6   13. apr 2011 Vil se om jeg ikke kan ligge mine billeder ind i løbet af de næste par dage.. smiley selvom det er en lille mave smiley

• #9   13. apr 2011 Da jeg var i ottende måned kunne man ikke se jeg var gravid. Da jeg i uge 28 fik styrblødning og mistanke om vandet gik, kom jeg selvfølgelig på sygehuset, men på den afdeling hvor man er når man ikke er langt henne. Sygeplejersken trøstede mig, og jeg måtte så fortælle hende, at jeg altså var 28 uger henne, hvorefter jeg røg videre til fødegangen. .. Så ja det er meget forskelligt med mavestørrelser.

• #11   13. apr 2011 altså jeg er 20+2 idag og kun dem jeg kender kan se det på mig, har ikke taget på overhovedet endnu, indtil videre ser jeg bare små tyk ud synes jeg selv, på en måde ja så har jeg det som dig, så bliv dog stor fin og rund, men så alligevel tænker jeg også at det er dejligt at slippe for stor mave tidligt, og så skulle jeg også gerne kunne passe min brudekjole her næste lørdag ;o)

ej det er nogenlunde som sidste graviditet, der var heller ikke meget at se før uge 23-25 men så kom det også, som de andre siger, kan du jo håbe på at det betyder kun en lille vægtøgning, selv vil jeg gerne holde mig under +10 kg og helst under +5 kg så tror jeg skal til at tænke lidt over hvad jeg propper i munden og huske at få motion ;o)

• #12   13. apr 2011 Sådan havde jeg det også men jeg fik desværre en meget lille pige og havde alt for lidt fostervand, så man kunne næsten ikke se en mave på mig da jeg var højgravid.

Da jeg var i 9 mdr. spurte en dame mig endda om det var rigtigt jeg var gravid. Jeg var bare målløs for jeg var gået et par dage over tid og render folk sgu rundt og spørge om jeg er gravid.

• #13   13. apr 2011 det skal nok komme du er jo ligesom kun 13 uger henne nu så ha lige lidt tålmodighed så kommer det jeg var 19.20 uger henne før man rigtig kunne se det men jeg kunne selv mærke det på tøjet..

• #14   13. apr 2011 din mave skal nok blive stor og fin - bare rolig smiley

• #15   14. apr 2011 Nu ved jeg ikke hvor høj du er... men jeg er fx ikke særligt høj, og mine læge siger, at det er grunden til at jeg bliver hurtigt stor.
    Jeg har det modsatte problem af dig,,, jeg får konstant at vide at jeg er enorm og må svare på om jeg ikke venter tvillinger mindst 4 gange om dagen.

• #16   15. apr 2011 Ja regner da med at den nok snart skal blive fin.. Har faktisk tænkt meget over det siden jeg spurgte og nu kan jeg selv se det konstant.. har en bule ved maven der ikke kan trækkes ind eller forsvinder og den er faktisk tydelig nu.. har kigger i min bog som jeg fik hos lægen og den kvindelige model der viser mave i uge 12 ligner faktisk min mave ret meget så må stole på at det er normalt smiley

Jeg har termin 19 oktober smiley

Rikke: jeg er 165 så er ikke særlig høj selv smiley

• #17   16. apr 2011 Lizette - jeg er kun 160 og har en meget kort overkrop... så det er nok derfor jeg ligner en strandet hval selvom der er to måneder endnu smiley

• #18   16. apr 2011 Rikke,
    det skal du slet ikke være ked af! Jeg har termin 2. juli, og min overbo har den 12. maj.. Jeg er væsentligt større end min overbo! smiley

Og jeg er ellers en okay høj pige (172) så må bare konstatere at jeg er kæææmpe!..

Lizette,
    maven skal NOK komme.. Kig mit album evt.. Omkring uge 12/13 holdt jeg op med at gå og trække maven ind, for det var for anstrengende. Omkring uge 16 kunne man se en lille bule, og pludselig, omkring uge 20 havde jeg bare en mave der sagde spar to!..

Det kommer SÅ meget i ryk!..

• #19   16. apr 2011 ACS - ja, nogen af os vokser nok bare hurtigt... alle tror jeg har termin sådan ca nu.

• #20   17. apr 2011 Er begyndt at kunne se det nu så nu er jeg mere rolig smiley

Kommentér på:
Den voksende mave.. <3

Annonce