{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad og hvor meget til nummer 2???
  • #1   4. apr 2011 Når vi engang skal have en mere skal vi have en ny barnevogn, tøj og sengetøj alt efter hvilket køn det bliver.

• #2   4. apr 2011 Hvad så hvis der kun er 14 måneder imellem (:

• #3   4. apr 2011 Hvad så hvis der kun er 14 måneder imellem (:

• #4   4. apr 2011 indtil videre ser min liste sådan ud:

• Dagpleje barnevogn til Marcus (SKAL have)
    • Puslebord (vil meget gerne have)
    • Lidt nyt tøj str 56 (SKAL have uanset køn)
    • babydyne (SKAL have)
    • babysengelinned (vil gerne have)
    • babyalarm (SKAL have)
    • ammepude (vil gerne have)
    • lagner til barnevogn (SKAL have)
    • newborn bleer (SKAL have)
    • pusletaske (vil gerne have)
    • ammeindlæg (SKAL have)
    • sutter (SKAL have)
    • aktivitetstæppe (vil gerne have, men kan vente)
    • uro (vil gerne have)
    • sengeformindsker til kravlegården (vil gerne have)
    • stofbleer (vil gerne have)

så kan jeg ikke lige komme i tanke om mere, men kunne forestille mig der måske er mere der ville være godt, de ting vi SKAL have har selvfølgeligt første prioritet, og vi begynder snart at købe det, vi laver dog nok ikke værelset før baby er født, den skal være inde ved os den første tid alligevel.

• #5   4. apr 2011 hvis økonomien er til det, så tror jeg vi køber en ny odder zip til den lille, så kan marcus have den odder vi har i forvejen.

• #7   4. apr 2011 Jeg kan heller ikke lige komme i tanke om andet end det du har skrevet på listen men husk at i får en masse tøj herudefra.Jeg satser på at i får en pige og så har vi en kæmpe sæk på loftet til jer. Jeg tror da også at i kan få drengetøjet efterhånden som Nicklas vokser ud af det. Mon ikke det kommer til at passe.
    Madras til kravlegården kan du få med hjem næste gang i kommer herud.

• #8   4. apr 2011 det lyder jo bare super godt, men lidt nyt tøj synes jeg nu også der hører sig til ;o) men det er selvfølgeligt begrænset, der kommer sikkert også noget nyt fra bedster, olde osv.
    vi har også stadig meget tøj herhjemme, så det afhænger meget af kønnet hvor meget nyt der skal til, er rart nok ikke at starte fra bunden som sidst, så kan der nok blive lagt lidt flere penge i det andet istedet ;o)

• #9   4. apr 2011 Jeg er ikke gravid, og har kun 1 barn smiley Men vil da lige give mine tanker med alligevel smiley

Katja bliver 2 år sidst i maj, hvilket vil sige hvis jeg blev gravid nu, ville hun være 2 år og ca. 7 måneder.

Hvilket vil sige, hun til den tid forhåbenligt/måske kan få en juniorseng med sengeramme/hest/hvad man nu kalder det smiley

Så kan barn nr. 2 få tremmesengen smiley

Puslebordet vil jeg tro hun er for stor til til den tid, så der kan man bruge selve bordet til baby, og evt. flytte puslepuden på gulvet når Katja skal have skiftet ble. Jeg regner ikke med hun er renlig der, men regner/håber hun bliver det inden for det næste års tid (altså omkring de 3 år)

Badekar so vi brugte i starten kan baby bruge, Katja bruger det alm.

Tøj i neutrale farver kan barnet få

Legetøj kan det også få

Barnevogn lånte vi af min bror, så hvis han ikek har fået et barn mere til den tid, så vil vi højst sandsynligt låne den igen smiley Katja bruger allievel ikke barnevogn smiley

I Katjas vuggestue har de selv krypper og barnevogne til at børnene kan sove i, så det skal ma nikek selv have med..

Klapvogn skal vi nok ud og have ne mere af, eller have en tvilling, eller begynde at lærer Katja at cykle, så hun selv kan "hjuller" afsted smiley

Sutteflaster kan genbruges, nye sutter til dem skal dog købes, de andre er allerede blevet ulækre efter Katja er holdt op med at bruge flaske smiley

Sutter vil også blive bestilt eksta (Alle Katjas sutter str der "Katja's sut" på :))

Babydyne kan den lille overtage, Katja er allerede gået over til junior dyne smiley

Hovedepude skal der en ny en til.

Baby alarm overtager baby, til den tid burde Katja selv kunen komme ud af sengen smiley

uro osv kan også overtages smiley

Amme indlæg har jeg også en masse af endnu.. Har dog smidt mine uld nogle ud, de var lidt for ulækre, og kunne ikke holde mig tør.. Så jeg skriftede bare de andre lidt oftere smiley

Dåbskjole håber/regner jeg med vi kan låne fra kærestens familie igen smiley Katja var den første pige der var døbt i den, og hendes gudfar var den aller første i familien til at blive døbt i den smiley

Så skal der købes ny kommode, og evt en anden lejlighed *g*

Vi har fået sindsygt meget tøj af venner og familie da Katja var lille, så der er bestemt ikke underslud der smiley Da vi fik det var noget af det kun brugt 1 gang, mens andet var brugt flere gange, selvom man ikke kunne se det smiley

Ellers så tror jeg ikke man kan lade være med at købe nye ting alligevel XD

• #10   4. apr 2011 Nadiaa - er du gravid igen?! smiley

Altså nu har vi 2 af samme køn, og vi har kun købt en smule tøj, ny barnevogn fordi jeg ønskede det, en smule legetøj, og nye sutter/suttehoveder til flasker og et par flasker mere... Ellers har vi haft det meste fra Noah som sagtens ku genbruges....

• #12   4. apr 2011 jeg har købt:
    Nyt tøj
    sutter
    sutteflasker
    bleer
    stofbleer
    dyne
    sengetøj
    barnevognsele (har 2 barnevogne, men en sele, (det samme med insektnet)
    insektnet
    og pigelegetøj smiley

Kommentér på:
hvad og hvor meget til nummer 2???

Annonce