{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Ja mig igen. kan i hjælpe. {{forumTopicSubject}}

Sad i bilen idag (min kæreste kørte heldigvis) og der fik jeg mega ondt i underlivet og om i lænden, værre end jeg har prøvet før, det varede 3-4 min og det trak virkelig tårer og jeg tænkte, DET MÅTTE FANDME være en ve. Men kom der flere? NIX.
Kan det udvilke sig i nat tror i ? har i selv prøvet det? sidder lige nu med skiftende smerter i siderne og underlivet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja mig igen. kan i hjælpe.
  • #1   13. mar 2011 ja det kunne godt være tegn på noget er på vej
    held og lykke smiley

• #2   13. mar 2011 SÅ det vil sige at man godt kan have 1 ve og så stopper det bare igen? og ville jeres gæt være at det snart sker? ved godt det er svært og sige og vil ikke lægge ordene i munden på jer hehe, er bare så frustreret snart, gider ikke vente til torsdag med og blive sat igang, jeg vil føde selv og gerne snart smiley

• #3   13. mar 2011 Ikke for at slukke alt håb for en fødsel, men sådan havde jeg det MEGET tit de sidste 5 uger af men der skete intet.. Havde en hel aften med veer, (dog ikke kraftige) som pludselig stoppede og var heller ikke noget der havde giet noget som helst da jeg var helt lukket da jeg fik lagt den første stikpille...!

x-er fingre for at der snart kommer til at ske noget...!!

• #4   13. mar 2011 Mette: Ja det har jeg hehe, men denne gang var det fandme ikke sjovt, det gjorde mega nas og min mave var stenhård. Det var også mest for og høre om der var nogen der havde prøvet det og om deres fødsel gik igang efter det smiley

• #8   14. mar 2011 Jeg havde det sådan søndag aften og pu det var ikke sjovt, tog mig et langt varmt bad. Hmm så mandag ingen ting igen, tænkte øv og så gik manden og jeg en lang meget hård power tur, også drak jeg 1 øl da en veninde havde anbefalet det. Gik i seng kl 24 vågnede kl 8 med veer og 13 timer efter var jeg mor:-) du kan prøve? Måske det virker du har intet at tabe:-)

Kommentér på:
Ja mig igen. kan i hjælpe.

Annonce