{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hævet fødder/vand i dem
  • #1   11. mar 2011 altså støttestrømper kan nok godt hjælpe dig en del på arbejdet..
    Men ja jeg er os begyndt at få lidt hævet fødder hvis jeg er på farten i flere timer og ikk lige kan smide fødderne op og vippe lidt med dem smiley
    så tror måske du skal prøve støttestrømper smiley

• #2   11. mar 2011 det kan jeg heller ikk rigtig da jeg arb i hjemmeplejen så køre osse meget.. men de blir noget ømme når de hæver sådan op og selvom jeg sover med fødderen oppe så de stadig lidt hævet om morgen og det ikk nemt og have skp på heller hehe

• #3   11. mar 2011 Jeg har altid hørt at med ondt skal ondt fordrives, så drik en masse vand og sørg for at have benene oppe så tit du kan. Massage er også godt, så hvis du stadig selv kan nå, ellers få en anden til at massere din ben og fødder.

• #4   11. mar 2011 ja det gør skide ondt. det er skide belastende !! men altså det er en af de ting man desværre må tage med når man bliver gravid.

ka du ikk smide fødderne op eller sådan noget når du lige har 5min ?? selvom jeg godt ved hvordan ens daglig dag er i sådan et arbejde smiley

• #5   11. mar 2011 jo min mand trykker og nussert han kan ikk helt finde ud af massger men det hjælper ..

jo i bilen kan jeg men har desværre ikk lige 5 min der virkelig press på hver dag fordi vi plaet af sygdom fyringer og sparekniven

• #7   11. mar 2011 kan kun give Eva ret.....

jeg havde også meget hævet ben lige efter jeg havde fået Anna (min mor er sygeplejeske ) så jeg skulle lave sådan nogle "vene-øvelser" hvor man sørger for at sidde oppe med fødderne og vippe med fødderne stille frem og tilbage.... det skubber noget af vandet væk. Jeg brugte også støtte strømper og de hjalp mig rigtig meget....
    men vigtigt at sove med fødderne temmelig højt og tage strømperne på ( med hjælp) inden man sætter fødderne ned på gulvet, for så kan man ikke.....
    det er virkelig ubehageligt at have vand i kroppen.... held og lykke

• #8   12. mar 2011 vene øvelser og fødderen oppe ja det kender jeg til. men jeg kan ikk få fødderen op når jeg på arb det der mit problem er.

• #10   12. mar 2011 tak det må jeg prøve

• #12   13. mar 2011 Jeg har også vand i fødderne, har ikke prøvet støttestrømper, men det kunne godt være man skulle overgive sig og prøve...

• #13   14. mar 2011 jaah for det gør ondt når de er helt spændt og det kan forudsage årknuder og grimme ben hihih

Kommentér på:
hævet fødder/vand i dem

Annonce