{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Foster skøn {{forumTopicSubject}}

Jeg er idag 37+0 og har lige været til vægtscanning, da min jordemoder mente at hun var lidt større end gennemsnittet.
Min lille pige var så 26,4% større end gennemsnittet med et skøn på 3900 g. Blev godt nok chokeret over størrelsen hehe. Har nu fået en tid på svangre- ambulatoriet om en uge, hvor jeg skal tale med en læge omkring mit videre forløb.

Er der andre der har prøvet lignende og hvad gjorde de ved det?

Christina 37+0

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foster skøn
  • #1   1. mar 2011 jeg fødte for 5 mdr siden. og inden jeg fødte rendte jeg til kontrol fordi de mente hun var lidt lille i sin størrelse. og havde osse fostervandsforgiftning, så da jeg skulle til samtale om hvornår jeg skulle sættes igang, var på den tidspunkt 39+0 og der blev jeg scannet og den lille pige var ikke så lille hun blev skønnet til 3840 om torsdagen og om fredagen da hun kom ud, og vejede 4550!! så de kan sagtens "gætte" forkert. men hvor stor og lille de .. jeg blev noget overrasket da der kom sådan en stor klump ud af mig. storebroren vejede kun 3410

• #2   1. mar 2011 Hold da helt fast en kæmpe smiley

Er ret nervøs for at hun bliver for meget større for de snakkede noget om at det så nok kunne ende med kejsersnit, hvilket jeg ikke ønsker. På den anden side, tror jeg heller ikke det må være sjovt at skulle føde en basse på 5 kg smiley

• #3   1. mar 2011 ja hun var en kæmpe. var osse meget overrasket og nervøs da jeg skulle føde. men gik overhovede ikke i stykker. den var en super fødsel. hun er 5 mdr idag og vejer 7 og er 64 lang så det må blive til lidt over 2,5 kg på 2 mdr.
    men så må vi krydse finger for at du går i fødsel af dig selv

• #4   1. mar 2011 Ja det håber jeg virkelig også jeg gør, og forhåbentligt meget snart så hun ikke når at blive meget større smiley

Kommentér på:
Foster skøn

Annonce