{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

teste på p-piller {{forumTopicSubject}}

hej piger.

jeg er blevet fuldstændig forvirret. for det første sagde min gynækolog til mig, for nogle år siden, at man ikke have æl når man var på p-piller, og derfor umuligt kunne blive gravid. men det kan da vidst ikke helt passe, da jeg har nogle veninder, der blev gravide på p-piller..
noget helt andet er, at jeg har snakket med flere forskellige veninder. nogle siger, at man umuligt kan tage en graviditetstest når man er på p-piller, og den så viser det rigtige. de mener, at hvis man fx er gravid, men men så er på p-piller, så kan p-pillerne gå ind og lave fejl i testen, og vise negativ, også selvom man fx er 5-7 uger henne.. men derimod er der også en del der siger, at p-pillerne slet ikke har noget at sige, og man sagtens kan tage en graviditetstest, når man er på p-piller, hvor den så viser rigtigt.
er der nogle af jer, der har lidt forstand på begge ting? for jeg er blevet godt og grundigt forvirret af det. jeg ville selv mene, p-pillerne ikke havde nogen virkning, men nu er jeg da blevet helt i tvivl. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teste på p-piller
Kommentér på:
teste på p-piller

Annonce