{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Baby-vægt.... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg jo fulgt med i trådene herinde længe efterhånden.

Og jeg ser mange der nævner hvor meget de har taget på, men hvor meget skal man egentlig holde øje med det?
Jeg aner ikke hvad jeg vejer, men omkring de 60 mener jeg. Har ingen vægt i huset heller, men er det så vigtigt?

Bliver man vejet hos lægen? Eller skal man selv holde øje med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby-vægt....
  • #1   10. feb 2011 du bliver vejet ved lægen og jm..

• #3   10. feb 2011 Jeg går slet ikke op i min vægt, og da jeg tidligere har ldit af anoreksi, har jeg som princip ikke en vægt i huset, så vil helst undgå det.

Jeg VED at min krop kommer til at ændre sig. Men jeg tænker bare om det er noget man skal gøre? Altså veje sig? Hvis det bliver gjort hos læge og JM, så kan jeg snikdt nøjes med det. *S*

• #5   10. feb 2011 Camilla-- Mon man så bare kan bede om at blive vejet hos JM?

Pernille-- Så er jeg ikke den eneste. smiley

• #6   10. feb 2011 Camilla--- Jeg har de sidste mange år vejet ca. 60. Det er er måske vekslet lidt med halvandet kilo op eller ned. Men mere præcist kan jeg ikke komme på det. smiley

• #7   10. feb 2011 synes egentligt det er en fin holdning at have, afslappet og godt ;o)

jeg mener heller ikke man skal gå alt for meget op i det, så længe læge, jm og en selv er tilfreds med det der ses i spejlet er det jo fint, og om man tager 0 eller 25 kg på i en graviditet er for mig ligemeget, så længe man har det godt med det, og så længe baby har det godt, folk er jo også forskellige, så man kan ikke rigtigt sammenligne hinanden med hvor meget man tager på..

• #9   10. feb 2011 jeg vejede 62 kg. da jeg blev gravid, og er 178 høj, og jeg tog altså 23 kg. på, mest på maven, var egentlig ikke tyk på arme ansigt osv ... det var kun maven smiley og det gik lægen sku ikke rigtigt op i ...

Kommentér på:
Baby-vægt....

Annonce