9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Skrøne gange 3 {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg lavet et indlæg før om min mor der sagde at hvis man havde kvalme fik man typisk piger og hvis man ikke havde blev det typisk en dreng.
Jeg har så ingen kvalme og troede jo ikke på det men skrønen passede hos alle mine veninder, selv dem der havde af hvert køn.
Nu er jeg altså ret spændt på at se hvad det bliver for nu skulle jeg jo lige tjekke lidt mere af alt det skrøne vås jeg aldrig har troet på og som jeg ikke har gidet høre om når min mor talte om.
Jeg buler kun midt på hvilket også skulel tyde på dreng. Mine to veninder der har piger klager stadig over at de ikke kan få det væk på hofterne de fik da de var så slanke førhen. Så det er to skrøner der har passet indtil videre.
Og ja nu skulle jeg lige til den aller værste jeg da slet ikkee har givet noget for. Den kinesiske kalender!
Inden jeg tjekkede mig selv ville jeg lige tjekke om den passede ved min mor da jeg jo ved hvor gammel hun har været ved os alle 4 og hvornår vi er født og det passede så alligevel ved os alle.
Så tjekkede jeg ved mig selv. En pige.. Så så jeg at jeg havde set forkert og det VAR dreng.
Nu er jeg altså ret spændt på at se om det holder stik og nu er jeg blevet hjernevasket så meget af alle skrønerne at jeg sådan set ved jeg får en dreng.
Hvad sagde jeres? nogen der har været ude for det samme? og holdt det stik? synes bare snart det er så pudsigt som det kan blive.
Kender ikke flere skrøner jeg kan tjekke haha XD
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
alt det der passer osse på at jeg skal ha en pige...
og det er en pige... såå...
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 75
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
men det med maven har passet på mig, og har det med den kinesiske kalender osse..
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
nå men bortset fra det har mine graviditeter været meget ens, har set ens ud, haft næsten lige meget kvalme og halsbrand, bækkenløsning osv. og jeg har 1 pige og 2 drenge.
anden skrøne tag en ring og hæng på et af dine hår (altså hiv et hår af hovedet og træk igennem ringen) og hold det over dit opadvendte håndled, laver det cirkler er det en pige svinger det frem og tilbage er det en dreng, holder du det ind over ind til det slet ikke bevæger sig mere viser det alle de børn du får plus kønnene på dem (eller det siger man i hvert fald ;o)
aug 2008
Følger: 1 Svar: 2
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
Så det holder ikke helt her....c",)
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jeg er nu godt 4 uger efter fødslen tilbage i mit eget tøj, har jeg været godt og vel 14 dage, dog hænge rmaveskinnet, så venter kun på at måtte begynde at træne så jeg kan stramme det op (fik kejsersnit, så skal lige vente lidt endnu)...
Jeg fik en dreng...
Desuden sagde den kinesiske kalender det blev en pige.. men næææ nej, der kom altså smukke Noah..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 291
og den der kiniskekalender stod der at jeg vil få en pige...
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
men det med kvalme passer slet ikke på mig.. jeg kastede ikke ikke op så meget som en eneste gang, og INGEN kvalme.. og jeg fik mig en smuk pige...
Er sikker på man kan se det på maven.. at hvis den sidder langt oppe, så er det en dreng, og hvis den sidder længere nede så er det en pige...
har i hvert fald aldrig taget fejl på det endnu
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 19
jul 2008
du ville 100% sikkert have taget fejlt af mig for jeg har set rimelig ens ud alle tre gange.
og min svigerinde der lige har født pige nr 2 har set forskellig ud de to gange.
der er jo heller ingen logik i at maven skulle placere sig anderledes pga. af barnets køn
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Men jeg syntes bare at den blev lidt underlig når alle tingene sagde dreng og der ingenting der peger på at det blev pige, og jeg tjekker mine gravide veninder og det passer der også i forhold til at mit så burde blive en dreng.
Jeg ville bare høre om i oplvede det samme, om alt sagde et køn men at det så blev det modsatte.
nu må vi se hvad det bliver, men jeg tror stadig jeg bliver meget overrasket hvis det bliver en pige når der ikke er en eneste ting der har talt for at det blev pige.
Havde nok været mere i tvivl hvis der var en eller et par ting der sagde pige og nogen dreng så det var lidt blandet men når det hele tiden kun peger den retning så tænker jeg at andet næsten ikke kan passe.
tror stadig ikke på sten og ånder XD
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
Bare fordi man syns den slags er lidt sjovt, eller kan virke lidt spændende.... betyder det jo ikke at man tror på det...
jul 2008
og så er der altså flere af de andre ting der er blevet nævnt jeg tror på hvorimod jeg ikke tror på nogen af de der babyting
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
Nej men nu har det passet på alle jeg kendte, så er jo ikke noget at sige til jeg tror på man kan se det der..
at man ikke har kunne se det på dig og din veninde, er jo ikke noget jeg ved noget om.. men tror da heller ikke på det passer altid..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg havde også mega meget halsbrand og det sku eftersigende blive børn medmeget hård og victor var meget tætpå skaldet da han blev født:)
Skrøne gange 3