1.466 visninger
|
Oprettet:

14. apr 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
kan han ha taget skade? {{forumTopicSubject}}
Ja som jeg skrev for nogen dage siden, har jeg 2 gange prøvet og vågne med et sæt hvor jeg ikke kan få vejret. Her i nat skete det igen, denne gang var den hel gal. der gik lang tid inden jeg fik et ordentlig vejrtrækning (rigtig ubehageliget) og da jeg endelig fik vejret hostede jeg helt vildt og for hver gang jeg hostede kastede jeg slim op (undskyld) Har bestilt tid ved lægen imorgen, Men hvad helvede sker der med mig? og kan lillemanden tage skade af jeg har disse anfald?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
For at han skal tage decideret skade, skal du og dermed han, være uden luft i længere tid.
Og jeg tror mere på at du vågner og er angst, og måske hyperventilerer lidt?
Hvordan føles det med din vejrtrækning når du har det sådan? Hvor henne er det at du føler du ikke kan få vejret rigtigt? Hvis du kan beskrive det?..
Grundet min angst hyperventilerer jeg også nogle gange, især da jeg jo ikke tager min medicin i økeblikket. Men det sker der absolut intet ved, for det er en form for selvbedrag, og det værste der kan ske ved at hyperventilere, er at man besvimer. Man er altså ikke uden luft..
Men rigtig fornuftigt at tage til lægen!
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
apr 2010
apr 2010
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
at du ikke kan få luften helt ned i lungerne, lyder bestemt som om du hyperventilerer, for så trækker man kun vejret overfladisk, og får dermed ikke helt nok luft ned..
Jeg gør/har gjort det meget.
Du kan IKKE komme til skade af det, det værste der kan ske er at du besvimer, og så vil du vågne igen.
Når man hyperventilerer kan det være rigtig svært at få kontrol over sig selv igen, men jeg gør det at jeg dels lukker munden. For man kan ikke hyperventilere gennem næsen, der trækker man vejret rigtigt..
Så slapper jeg heeelt af, og fokuserer på at trække vejret helt ned i maven, så maven løfter sig (ved ikke om det kan lade sig gøre når man er meget gravid?) men i hvert fald skal du have luften helt ned, og ikke blot øverst i lungerne..
For mig hjælper det at drikke noget vand stille og roligt, for så er jeg jo nødt til at trække vejret gennem næsen, uden at jeg fokuserer på det..
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Jeg hyperventilerede i min graviditet, også nu sker det nogle gange, men fik at vide af min læge det ikk skadede barnet, og han er ude nu 6mdr gammel, og er sååå fin
Men nok godt at få det tjekket, da der kan være mange grunde til at man får det sådan, og det er SÅ ubehageligt..
held og lykke..
kan han ha taget skade?