Er så lykkelig {{forumTopicSubject}}
Så er 3. og sidste lægebesø overstået. Hørte hjertelyd og det var så fantastisk. Bebs lå og sparkede mod doptonen så hun næsten ikke kunne få lov at høre hjertelyd hihi. Den ligger med hovedet i bækkenet, men sidder ikke helt fast endnu.
Hun skønnede den til 2200 g, hvilket er lidt stort, men den følger sin egen kurve så det er bare perfekt:).
Symfyse 31cm. Blodtryk og blodprocent var helt fine.. er bare så lykkelig lige nu hihi:).
En anden ting.. andre der på denne tid i graviditeten har oplevet virkelig væmmelige drømme? Jeg drømte at min kæreste var mig utro og gladeligt fortalte om hvordan han havde knaldet en anden mens han var på druk og at ham og hans kammerat altid gik til prostitueret og fik et blowjob efter en bytur.. OG at han forresten forlod mig nu, for han ville faktisk ikke have den unge alligevel. Sådan nogle ting.
Min kæreste er overhovedet ikke sådan og har ikke gjort noget som helst, som skulle få mig til at tvivle eller tro sådan om ham.
Lægen siger at det er meget normalt, da jeg er bange for at blive forladt, nu hvor jeg bygger rede. Det er ikke rigtigt i følge naturens gang, at skulle blive forladt. Andre som oplever det.. for det er ski da irriterennde:)
Undskyld det blev lidt langt.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 391
Ang. drømme, i hele min første graviditet drømte jeg hver nat at kæresten var utro eller skred fra mig ..
denne gang er det ikke så slemt, drømmer måske hver 2-3 dag at han er sammen med en anden ..
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
Synes det er virkelig væmmeligt.. også fordi at de trælse drømme jeg har, er så dybe at jeg næsten ikke kan vågne rigtig fra dem. Ved ikke om det giver meneing og i forstår:)
jun 2010
Det hele skal nok gå er jeg sikker på. Det er vel ens underbevidsthed der frygter nogle ting og tænker over en masse ting.
jun 2010
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Drømmer du også meget? De fleste gravide oplever, at deres søvn bliver forstyrret af de mærkeligste drømme.
Nogle gang drømmer du måske, om den fantastiske lille baby. Du ligger der i sengen ved siden af en velduftende, blød lille baby. Du snuser til den og fortæller hvor højt, du elsker ham - Det er en dreng
Men pludselig vågner du – og babyen er væk! Det er lidt sørgeligt, men det er med garanti en drøm, som alligevel kan sørge for, at dit humør er godt resten af dagen.
Andre gange drømmer du måske til gengæld en meget mærkelig drøm. Du ligger der i sengen ved siden af en stinkende, stikkende lille grisebaby. Du kan ikke holde ud at snuse til den, men du elsker den alligevel, for den er jo ens eget barn. Det er en pige, og hun skal hedde Katinka.
Du og din kæreste er meget lykkelige – også selvom I ikke lige fik, det I havde regnet med. Det er lidt underligt, men det er med garanti en drøm, som kan gøre dig helt ude af den. Måske endda et par dage i streg. For det kan jo betyde, jeres barn ikke er normalt eller ??
Gravide drømmer de særeste ting, og der er ikke rigtig nogen, der ved hvorfor. Det behøver endda ikke altid være barnet, man drømmer om. Drømme om flyvende fladskærms tv, der angriber en kan også opstå.
Hvorfor?
Tja – selv en drømmetyder ville vel komme til kort her
http://www.babysnart.dk/gode-raad/gode-raad-om-den-sidste-del-af-graviditeten/soevnloeshed-og-mareridt.aspx
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Ang dårlige/onde drømme, så har jeg haft rigtig rigtig mange af dem gennem hele graviditeten.
Jeg har drømt noget lignende dig med kæresten, og ellers har det mest været at jeg mistede lillemanden. Men mest af alt har jeg drømt at vi har haft indbrud, og at jeg kan høre at der er nogen i vores hus.
Jeg har tit vågnet badet i sved, og har måtte skifte sengetøj. Jeg har også oplevet at jeg har grædt så voldsomt i søvne at kæresten har måtte vække mig. Jeg har også et par gange måtte vække kæresten, for at spørge om det jeg har drømt er rigtigt.
Kender en healer som siger at det er helt naturligt for gravide at drømme voldsomme og næsten virkelige drømme. Det kaldes vist virkeligheds drømme, og de kan virke så rigtige, så når man vågner, så ved man ikke om det er sket eller ej...
jun 2010
Joan- Ja det kan da vist godt kaldes virkelighedsdrømme skal jeg love for:). Det er meget mærkeligt, men prøver ikke at tage det så tungt og tage det til mig. Har lige fået af vide at det hele er okay og kæresten forguder mig og fortæller mig at han aldrig har været mere lykkelig.. <3. Så det er jo perfekt.
Men egentlig er det jo ikke så mærkeligt at der er en masse der flyver rundt i underbevidstheden- vi går jo igennem en kæmpe udvikling og forandrig. Bare sjovt som det kommer til udtryk..
Er så lykkelig