520 visninger
|
Oprettet:
VÆSKE I KROPPEN ARGH! {{forumTopicSubject}}
nøj jeg er træt af det her væske i kroppen, laver øvelser konstant men der sker ikke det vilde.
Hvad fik i af gode råd, kan man egentlig få nogle piller ?
Hvor meget og hvor hurtigt væsken forsvinder når man har født?
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
men så forsvinder det lige så hurtigt som det er kommet.
Det væske man havde i forvejen forsvandt også ret hurtigt for mit vedkommende. Jeg smed i hvertfald 16 kg på 10 dage og det resterende forsvandt derefter
jun 2008
De er godt nok så lyse at de kun kan ses i lyset i den rette vinkel men tog ca. 30 kg på i alt. Selv mine øjenlåg var fede af væsken
men det i fødderne og det som generer sådan forsvinder ret hurtigt. Efter nogle dage er der allerede forsvundet meget
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 81 Svar: 309
Håber ikke det forsætter med det her væske =(
jun 2008
Øvelserne virkede ikke på mig, men de er en god undskyldning til at få kæresten til at massere benene.. altså trykke væsken tilbage op mod din krop.. det er lækkert
Men ingen øvelser eller gode råd hjalp mig. Kun meget kort i hvertfald og ikke noget der var værd at arbejde for..
men af de 30 kg smed min krop selv 25 kg selvom jeg ikke lavede noget som helst -specielt fordi jeg havde fået kejsersnit og så hverken løber eller hopper man lige rundt
spiste bare fed mad og sad hjemme men det gik også så hurtigt med at kiloene raslede af at jeg ved det var væsken.
Da det var slemt tog jeg også lige billeder af fødderne. Troede aldrig at de kom til at se normale ud igen da jeg så dem ude på sygehuset dagen efter min datter var kommet ud for der kom der jo bare meget mere væske..
men det gjorde de
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Svar: 3
VÆSKE I KROPPEN ARGH!