{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Mave {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder lige og lægger det sidste nye mavebillede ind og kom så lige til at se dem igennem.. og hold da op, hvor gik det lige op for mig hvor meget den er vokset alligevel:).
Ikke fordi jeg ikke kan se og mærke det på min mave, men var ret overvægtig inden jeg blev gravid, så har hele tiden følt 'tyk'.
andre der 'blev overraskede' over mavens størrelse sådan lige pludselig.. hiih. Men det er jo fantastisk at have en gravid mave, selvom bækkenløsningen tager til nu.

Jeg er rigtig træt af mine strækmærker, mend et er vel meget normalt:). Kommentarer til mavebilleder modtages gerne.. fnis:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mave
  • #1   20. dec 2010 Slet ingen der har samme tanker:)?

  • #3   20. dec 2010 Jeg er 15+0 i morgen - jeg kan tydeligt se min mave vokser - men synes egentlig kun det er dejligt.

  • #5   20. dec 2010 blev lidt overrasket over hvor hurtigt det faktisk gik - især når man skulle holde det hemmeligt *G* Men altså da det så var kommet frem at vi ventede os - så var det faktisk meget grænseoverskridende at vise den frem - og så når folk vil røre.. Jeg er meget privat ang min lille indrecirkel eller hvad man kan kalde det !! jeg lader ikk alle røre ved min maven - dem som jeg har tæt på mig må og andre skal bare holde nallerne væk !!

    Men jeg er godt nok spændt på hvor stor jeg bliver når jeg allerede er så stor *G* og jeg er os overvægtig - men det er kun maven der vokser for tiden - vægten den taber jeg mig på sådan stille og roligt !!


  • #6   21. dec 2010 Ja det er jo meget forskelligt hvordan vi har det med vores intimsfære.. jeg har det nu ikke så træls med at alle skal røre. Men det r rigtigt, at alle skal røre, her er det nærmest inden folk har sagt hej til mig, så skal de lige sige hej til maven:)

    Wishful- mange tak.. det synes man nok ikke selv. Jo med tøj på er jeg glad for maven:)


Kommentér på:
Mave

Annonce