{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

3 Lægebesøg ? {{forumTopicSubject}}

Her på fredag skal jeg til det 3 lægebesøg, hvor jeg er i uge 31+5.

Ville egentlig høre om lægen skønner vægt på barnet til dette besøg ?

Der er nemlig temmelig mange der spørger om jeg nu er sikker på at den lille vokser som han skal, grundet at folk ikke synes at maven vokser så meget :o/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 Lægebesøg ?
  • #1   14. dec 2010 hejsa hvis det hjælper så er min dreng vægt scannet igår 30+4 og der vejer han 1641g og er lige på gennemsnits stregen smiley tror ikke lægen skyder vægt og i hvertfald ikke særlig præcist smiley

• #2   15. dec 2010 Hej.. jeg var til 3. lægebesøg i sidste uge, og der skønnede han ikke vægten.. Men jeg ved ikke om det er forskelligt fra læge til læge.. men du kan jo altid spørge af, om han/hun syntes at babyen virker stor eller normal..

Men alle gravide vokser individuelt, og så har det jo noget at gøre med om du var tynd eller kraftig i inden du blev gravid, og om du vægtmæssigt har taget noget specielt på under graviditeten..

Men jeg er nu ret sikker på, at lægen nok skal sige til, hvis din mave virker for lille..

Jeg blev scannet da jeg var 30+3, og der vejede min lille dreng 1555 g.

• #4   16. dec 2010 Må se hvad hun siger imorgen, ja jeg går ud fra at de sende en videre hvis der er noget der ikke stemmer. Skal til scanning i forhold til moderkagens placering på mandag og der håber jeg lidt at de vægtscanner samtidig smiley

Kommentér på:
3 Lægebesøg ?

Annonce