{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Hvornår "synker" maven ... {{forumTopicSubject}}

Hmm , må indrømme jeg ikke kan huske hvornår maven begyndte at "synke" ned ....

Min mave er "faldet" lidt nedad og føler mig meget tynget i bækken .. har termin sidt i oktober , men skal til scanning d. 18 oktober for at finde ud af hvornår de sætter mig igang da jeg gerne vil føde selv , bette pigen må max veje ca 3000 g pga ødelagt bækken efter ulykke .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår "synker" maven ...
  • #1   26. sep 2010 Ja nu du siger det kan jeg da enlig godt huske det smiley synes godtnok den er sunket meget hen over weekend .. og trykker rigtig meget på bækken ..

• #2   26. sep 2010 Ja er også ca 35 uger nu , har ikke helt styr på de uger må jeg indrømme smiley smil . Men jeg har 2 drenge i forvejen ,, smil . Og ja nogen gange tror jeg ski næsten hun er ved at falde ud for er du sindsyg det gør ondt når hun bokser , sparker derinde .. det er lige så man får tåre i øjne ..

• #3   26. sep 2010 Smil , 28 oktober her , men jeg skal jo til scanning d. 18 oktober vedr skøn af hendes vægt , og vejer hun 3000 g ja så bliver jeg sat igang i den uge pga jeg gerne vil føde selv og har dårligt bækken efter ulykke så hun må helst ikke veje over 3100-3200 g i følge lægerne hvis jeg skal føde selv..

Ha ha ha ,, åh jo den med under bælte stedet kender jeg godt ,,, smiley og det gør bare sindsygt ondt ,, fyha da ... av av ..

• #4   26. sep 2010 Jeg kunne nu godt tænke mig at prøve vandet gik af sig selv og veer kom som de skulle ,, er blevet sat igang på termins dato hver gang med drengene , men denne gang vil de at jeg skal sættes igang når hun når de 3000 g da jeg som skrevet har en dårligt bækken efter ulykke samt har slem bækkenløsning oveni ..

Og synes ikke rigtig det er rart med vedrop så håber lidt jeg kan overtale dem til stikpiller denne gang så jeg kan prøve at være hjemme til veer kommer regelmæssigt med kort tid imellem istedet for at skulle ligge på sygehuset fra morgen til fødsel er overstået ..

begge gange sat igang med vedrop ca mellem 8 -8.30 og begge gange født mellem 17-17.30 samme dag ..

• #5   26. sep 2010
    Camilla 35 +

Ja det ville ikke være dårligt snart at komme af med mavsen og istedet have en bette pige i armene smiley Det ville være fantastisk ..

• #6   26. sep 2010 Altså det der med det er fordi barnet sætter sig fast, også synker maven, den tror jeg ikke helt på...
    Min dreng ligger i højt sædeleje, og tværleje ( han vender nemlig endnu) og har på intet tidspunkt ligger "rigtigt" og derved ej heller fast.... min mave sank da jeg var 32+....

• #7   26. sep 2010 Men puha der er lang tid endnu når man kigger i kalender smiley suk..

• #8   26. sep 2010 Camilla - det sku da Nicki der er sær, at han ikk bare kan ligge sig til rette... griner... men gudskelov jeg allerede er indstillet til kejsersnit.. haha...

• #9   26. sep 2010 Camilla - jeg kan da ik gøre for han ikke gider opføre sig ordenligt derinde.... men nøj, jeg er glad for jeg ikk skal være gravid igen... eddermame ømsindigt når han lige vender fra sædeleje til tværleje smiley

Kommentér på:
Hvornår "synker" maven ...

Annonce