Gravid {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Så kommer opfølgningen på min tråd: Første test var positiv, næste negativ http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=38886
Som flere havde foreslået i tråden, ventede jeg til torsdag og testede så igen -Og sørme om der ikke kom to fine streger frem på testen. Jeg fik en tid os lægen i dag og fik bekræftet, at jeg er GRAVID.
Hold op hvor har vi bare været heldige. Smed p-pillerne den 18. august 2010 og nu venter vi os allerede.
Vi er bare så glade. Jubiii
Lige et spørgsmål. Jeg fik min menstruation den 20. august, vil det så ikke sige at jeg er 5+0 i dag? Eller er jeg helt forkert på den? Tak for hjælpen.
God weekend til alle
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 187
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 391
aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
Og jo det vil sige du er 5 uger henne, og har termin den 27 maj 2011
Link : (link fjernet)
aug 2008
Super godt link, hvor er det spændende, at læse hvad der sker i de forskellige uger
aug 2008
Du ringer blot til din læge og siger at du har testet positiv på en graviditetstest.
I telefonen blev jeg af en sygeplejerske spurgt om hvornår første dag i min sidste menstruation faldt og hun regnede derefter terminstidspunktet ud for mig. Jeg fik afvide at jeg skulle komme forbi dagen efter, så de kunne bruge en af deres graviditetstests for at bekræfte graviditeten. Du kan tage din morgen urin med ned til din læge eller tisse derned. Det var den samme sygeplejerske som jeg snakkede med i telefonen, som testede min urin og som jeg snakke med bagefter om vitaminer, kost osv.
Derefter fik jeg en ny tid til når jeg i uge 10 hvor jeg skal ind til lægen.
Håber det var svar nok, ellers spørger du bare
Det bliver da hyggeligt at vi kan følges ad herinde.
Gravid