9. feb 2009 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 108
Opdatering – Kolposkopi og MD scanning {{forumTopicSubject}}
Tidligere indlæg:
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=38721
Ja i mandags var jeg så inde og få lavet den kolposkopi.
Det startede selvfølgelig med, at de ikke kunne finde nogen papirer på hvorfor jeg var der, så måtte forklarer det hele igen, så hun nogenlunde vidste, hvorfor jeg var kommet ned til dem.
Hun starter så med at lave en almindelig GU, hvortil at hun nærmest udbryder: ”Jamen det her er jo en helt normal hormon påvirket livmoderhals”, men hun siger så, at de jo skal kigge i det forstørrelsesglas, når nu det var det jeg var kommet for.
Mens hun kigger gennem det, kan jeg godt fornemme at hun ligesom ikke forsætter i sin ”hvad sagde jeg” måde, og efter noget tid sige hun så, at hun gennem forstørrelsen kan se at det ikke ser helt normalt ud alligevel, så jeg får taget et par biopsier, og kan så vente 3 uger før jeg får svar på dem
Hvor er det hele dog bare mega træls. Hver gang jeg når til et punkt hvor jeg tænker, nu skal vi bare gå og være glade og vente til feb., så sker det et eller andet det gør, at vi kan gå og bekymrer os de næste mange uger :o( Ja det skal åbenbart ikke være let at være gravid, når man er mig.
Lidt glæde er det dog blevet til, vi var nemlig efterfølgende til MD scanning og den lille har det ganske fint. Der var dog et enkelt billede hun ikke kunne få ordentligt, så vi skal afsted igen i næste uge. Samtidig kunne hun fortælle at det er en fin lille dreng vi venter, så lige nu glæder jeg mig bare over, at jeg får lov at se ham igen i næste uge
Ja det blev så et noget langt indlæg...sorry.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 169
vi venter også en dreng også i febuar
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Men krydser fingre.
skal også have en dreng, dog til Januar... ;o)
Opdatering – Kolposkopi og MD scanning