{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Mange smerter i maven! {{forumTopicSubject}}

Hej.
ja som overskriften lyder så har jeg smerter i maven, og jeg er i ottende måned i min graviditet.
Jeg vil betegne dem som værende i hele maven og i siden af maven, men mest lige over navlen gør det sygt ondt!
Jeg har haft det i et par dage nu, og jeg tænker over om det ligefrem er normalt at have så ondt så sent i graviditeten. Jeg har hørt at man skal føle lidt ubehag, men ikke ligefrem smerter.

så derfor er jeg lidt bekymret.
Vil bare lige høre om nogen af jer har oplevet det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mange smerter i maven!
  • #1   17. sep 2010 hvis du er urolig, så synes jeg at du skal bringe til fg smiley

• #2   17. sep 2010 kontakt fødegangen

• #3   17. sep 2010 Det kan godt være i har ret, at jeg skal ringe, var bare bange for jeg var "pylret".. og har jo også mærket ham derinde, men det er stadig bekymrende at det gør så ondt..

• #4   17. sep 2010 det kan jo være blærbetændelse og sådan en kan altså sætte en fødsel igang .. ikk for at gøre dig urolig, men det er bedre at få det tjekket end slet ikk smiley

• #5   17. sep 2010 Jeg ville også få det tjekket..

• #6   18. sep 2010 Jeg ringede derind i går, og de ville gerne se mig til en undersøgelse, så vi tog derind med det samme. Det var så ikke blærebetændelse, kunne hun konstatere efter tjek af urin. Og baby havde det heldigvis også godt kunne de også konstatere efter en hjertestrimmel på ham.

Problemet var/er at jeg har en slem bækkenløsning, som går helt om i maven/hofterne, så derfor har jeg haft så ondt. Så vi fik af vide af overlægen at jeg ikke må gå nogen af de ture mere som vi ellers går for at holde sig i gang jo, og jeg må heller ikke overbelaste mig på nogen måde resten af graviditeten.

Det er lidt træls når der stadig er en måned igen til terminen og så gå og have så ondt, men de kunne ikke gøre noget ved det, desværre smiley

Jeg glæder mig nu endnu mere til han kommer ud, så man ikke skal gå og have så ondt smiley

Tak for jeres svar, det er altid rart lige at få nogle ekstra meninger til hvad man skal gøre, når det er første gang smiley

• #7   18. sep 2010 det var godt at du fik det tjekkede smiley

jeg havde det nemlig ligesom dig og tog også mit var så blærebetændelse......

men på en måde er at det rart at du først har fået BL nu og ikk i starten smiley

• #8   18. sep 2010 Ja det var meget godt jeg fik det tjekket smiley

okay, det lyder da ikke så godt.. tog du så bare de piller man skal tage i 6 dage og så gik det væk igen?

Jeg har nu haft ondt i lænden meget længe i graviditeten, men det tænkte jeg jo var meget normalt og det har de fleste gravide jo smiley Det var først nu her hvor jeg fik ondt i maven af det at det bekymrede mig.. men ja det er fint nok at det "først" kom nu, så må jeg holde det ud indtil terminen smiley

Kommentér på:
Mange smerter i maven!

Annonce