{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

hmm, hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

i morges ved en 6 tiden stod jeg lige op for at sige farvel til kæresten og lufte hunden, der havde jeg så forfærdeligt ondt i maven, så efter jeg gik i seng igen et kvarter efter lå jeg i sengen i en halv time før jeg kunne falde i søvn.
jeg har så lagt ned det mest af dagen, for så kunne jeg ikk mærke noget, men hver gang jeg gik ud med hunden så kom det igen , så blev min mave bare helt hård, og det gjorde ondt , hvorfor det ved jeg ikk ? ,
det gik så over i løbet af eftermiddagen, og nu her igen kom det lidt igen, men det gjorde ikke rigtig ondt, men min mave er bare helt hård hele tiden, når jeg står op. men lige så snart jeg sætter mig ned og slapper af er der ikke noget,

Er der evt nogen der ved hvad det kan være ? ,
Er det et tagn på jeg snart går i fødsel eller?
Er idag 37 + 6 .

Undskyld hvis det blev lidt langt og kedeliigt, men ved ikk lige hvordan jeg ellers skulle forklare det.

Kram herfra smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm, hvad kan det være?
Kommentér på:
hmm, hvad kan det være?

Annonce