{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Skal - skal ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og overvejer ret så kraftig om jeg tilmelde mig behandling i morgen.
Jeg er i barnløshedsbehandling.
Jeg mistede desværrer min ufødte datter den 6 maj da jeg var 28 uger henne.
Men jeg skal igennem nogle prøver for at se om mit blod har tendens til at danne blodpropper og derfor stopper med at give næring til moderkagen.
Jeg skal igennem de prøver om en uge og jeg må ikke være gravid til det. Men det er jeg så heller ikke nået at blive til den tid.
Min fornuft siger mig at jeg skal vente til efter prøven men så går der yderliger en måned.
Men hele min krop skriger efter en baby. Jeg vil bare så gerne.
Så hvad syntes i. Og i skal svarer mig helt ærlig.
Skal jeg vente eller hoppe med i denne cyklus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal - skal ikke
  • #1   1. aug 2008 Jeg synes at du bør vente. Vent og få svar. Hvis nu der skal gøres noget ved det, så det ikke ender galt igen. Hvis det ender galt igen som ville være endnu en katastrofe vil der samtidig gå længere tid for dig inden du endelig får drømmen opfyldt.

Også hvis der er noget galt er det nok bedst at få det sikret inden graviditeten så den vil forløbe som den skal uden problemer som der måske ellers kunne være opstået

• #2   1. aug 2008 jeg vil tro det er bedst at vente for din egen skyld så dette ikke sker igen for det må være mega ubehaligt

• #3   1. aug 2008 Helt klar vent og få svaret. Er det det der går galt kan de hjælpe dig via medicin til at få det barn du så brændende ønsker dig.
    Ved at en i min mødregruppe var igennem det samme som dig hvilket også resulterede i en dødfødt før tid. Hun fik medicin under de to næste graviditeter og har nu to skønne og pragtfulde børn. Helt klart ventetiden værd : )
    Krydser fingre for dig.

• #5   1. aug 2008 Tak for jeres svar. Jeg har bestemt mig for at vente. Jeg ringede på sygehuset og der kan gå helt op til en måned inden jeg får svaret på prøverne. Så de anbefaldede mig også at vente.
    Knus

• #6   1. aug 2008 Har været igennem det selv...og jeg ventede for en sikkerhedskyld....blev gravid igen 5 mdr. efter.

Kommentér på:
Skal - skal ikke

Annonce